Fandom

Zmiennoskrzydły Albrechta

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dragon icon.png Zmiennoskrzydły Albrechta
Changewind gallery 3.jpg
Podstawowe informacje
Imię nieznane
Gatunek Zmiennoskrzydły
Płeć nieznana
Treser Albrecht Perfidny
Status żyje
Lokalizacja Wyspa Łupieżców
Pozostałe informacje
Debiut Jesteśmy rodziną (część 2)

Zmiennoskrzydły Albrechta (ang. Alvin's Changewing) - smok, bezimienny przedstawiciel gatunku Zmiennoskrzydły, więziony przez Albrechta Perfidnego na wyspie Łupieżców. Pojawia się on tylko i wyłącznie w serialu Jeźdźcy smoków, w odcinku Jesteśmy rodziną (część 2).

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jak większość Zmiennoskrzydłych, osobnik ten ma jaskrawopomarańczową barwę skóry z żółtymi krawędziami skrzydeł.

Zdolności

  • Kamuflaż: Smok może dostosować kolor swojego ciała do otoczenia, tym samym stając się niewidocznym dla innych.
  • Kwas: Gad posiada niebezpieczną zdolność plucia żrącym kwasem.
  • Spryt: Będąc w niewoli u Albrechta smok wtapiał się w otoczenie, oszukując strażników, którzy myśleli, że smok uciekł.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok pojawia się w serialu tylko jeden raz, w odcinku Jesteśmy rodziną (część 2). Gdzie jest on więziony przez Albrechta, w Więzienie Łupieżcówwięzieniu na wyspie Łupieżców. Zmiennoskrzydły ten jest jednym ze smoków, które mężczyzna chce wytresować (porywając w tym celu Czkawkę). Gdy porwany chłopak jest prowadzony do swojej celi, mija on klatkę z owym smokiem, który po raz kolejny oszukuje strażników, wtapiając się w otoczenie. Jednakże gdy Czkawka uświadamia Łupieżcom, iż smok wcale nie uciekł i znajduje się tuż za nimi, zwierzę pojawia się i pluje żrącym kwasem w kraty, zaś chłopak wraz z Albrechetem i Bestialem udaje się dalej.

Smok już nigdy się nie pojawia, a jego dalsze losy pozostają nie znane.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki