FANDOM

Zmiennoskrzydły Albrechta (ang. Alvin's Changewing) - smok, bezimienny przedstawiciel gatunku Zmiennoskrzydły, więziony przez Albrechta Perfidnego na wyspie Łupieżców. Pojawia się on tylko i wyłącznie w serialu Jeźdźcy smoków, w odcinku Jesteśmy rodziną (część 2).

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jak większość Zmiennoskrzydłych, osobnik ten ma jaskrawopomarańczową barwę skóry z żółtymi krawędziami skrzydeł.

Zdolności

  • Kamuflaż: Smok może dostosować kolor swojego ciała do otoczenia, tym samym stając się niewidocznym dla innych.
  • Kwas: Gad posiada niebezpieczną zdolność plucia żrącym kwasem.
  • Spryt: Będąc w niewoli u Albrechta smok wtapiał się w otoczenie, oszukując strażników, którzy myśleli, że smok uciekł.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok pojawia się w serialu tylko jeden raz, w odcinku Jesteśmy rodziną (część 2). Gdzie jest on więziony przez Albrechta, w Więzienie Łupieżcówwięzieniu na wyspie Łupieżców. Zmiennoskrzydły ten jest jednym ze smoków, które mężczyzna chce wytresować (porywając w tym celu Czkawkę). Gdy porwany chłopak jest prowadzony do swojej celi, mija on klatkę z owym smokiem, który po raz kolejny oszukuje strażników, wtapiając się w otoczenie. Jednakże gdy Czkawka uświadamia Łupieżcom, iż smok wcale nie uciekł i znajduje się tuż za nimi, zwierzę pojawia się i pluje żrącym kwasem w kraty, zaś chłopak wraz z Albrechetem i Bestialem udaje się dalej.

Smok już nigdy się nie pojawia, a jego dalsze losy pozostają nie znane.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier