FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy smoka z gry. Być może szukasz bohatera z powieści - zobacz Zielona Śmierć.
Artykuł dotyczy smoka z Rise of Berk. Być może szukasz smoka z gry School of Dragons - zobacz Zielona Śmierć.
Zielona Śmierć (ang. Green Death) - jeden z legendarnych smoków pojawiających się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Udostępniony został w aktualizacji 25 maja 2015 roku. Jest odpowiednikiem filmowej Czerwonej Śmierci.

Twórcy gry nie uściślili, czy Zielona Śmierć jest nazwą odrębnego gatunku blisko spokrewnionego z Czerwoną Śmiercią, czy jej przedstawicielem.

Wygląd

Smok ten różni się od Czerwonej Śmierci jedynie barwą - jego skóra ma odcienie zielonego koloru, z fioletowymi plamami zarówno jak i bardziej czerwonym podbrzuszem, rogiem na nosie i plamkami wogół jej trzech par oczu.

Charakter

Smok ten odgrywa rolę królowej smoków, w związku z czym jest władczy, agresywny i oczekuje bezwzględnego posłuszeństwa wobec służących mu smoków.

W grze

Zielona Śmierć dodana została do gry 29 maja 2015 roku. Można ją zakupić za 15,000 run albo zdobyć dzięki wymianie kolekcji, do której przedmioty można zdobyć po ukończeniu określonych misji (trzeba posiadać minimum 45 wikingów). Żeby odblokować trzeba mieć:

  • 30 flag
  • Zakupić 6 naszyjników, 6 łopat i 6 skał na łodzi Johana
  • Znaleźć 10 toporów znajdujących się w siedlisku Tajfumeranga
  • Wykonać 3 misje (nagrodą po ich wykonaniu są specjalne przedmioty - ogniste jaja):
    1. Zbieranie ryb przez łącznie 7 dni
    2. Ulepszyć kilka smoków na +1 poziom
    3. Wytresować Szczerbatka na 30 poziom

Posiadanie Zielonej Śmierci daje następujące udogodnienia:

  • 25% krótsze szkolenie w Akademii na okres jednego dnia;
  • Dostęp do kolekcji, w których można zdobyć smoki z typu Brutalnych (Brute);

Zielona Śmierć zamieszkuje wulkan znajdujący się na wchodniej części wyspy Berk. Posiadając ją, daje specjalne moce, którymi dalej dysponować mogą hodowane na wyspie smoki.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier