Fandom

Zatoka Rozlanej Krwi

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zatoka rozlanej krwi.png

Zatoka Rozlanej Krwi według powieści

Zatoka Rozlanej Krwi (ang. Bloodsplit Bay; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - jedna z lokalizacji wspomnianych w powieściach Cressidy Cowell, a także w grze Rise of Berk.

Położenie

W książkach

Zatoka znajduje się w południowo-wschodniej części Archipelagu Barbarzyńskiego i w południowej części Kontynentu.

W grze

Nieznana jest dokładna lokalizacja Zatoki w grze Rise of Berk, jednak z pewnością są to okolice wyspy Berk.

Opis

W książkach

Zatoka jest idealnie okrągła. Jej nazwa prawdopodobnie wzięła się od krwawych wydarzeń, które miały miejsce w jej pobliżu. W zatoce tej znajduje się także wylęgarnia smoków.

W grze

Nie wiadomo, jak miejsce to wygląda w grze, bowiem nie możemy w niej podróżować. Po nazwie można wywnioskować iż woda w tej zatoce ma z jakiś powodów barwę czerwoną. Znajduje się w okolicach wyspy Berk i jest eksplorowana przez Czkawkę i Szczerbatka.

Mieszkańcy

W książkach

Ze względu na to, iż w Zatoce znajduje się wylęgarnia, można wywnioskować, iż żyją w niej różnorodne gatunki smoków.

W grze

W zatoce tej można znaleźć jaja trzech smoków: Raziprąda, Gnatochrupa i Koślawego Mruka.

Rise of Berk

Zatoka Rozlanej Krwi
600px-Zatoka-Rozlanej-Krwi.png
Rob.png
Poziom Szczerbatka 52
Dostępność ?
Czas eksploracji 1 dzień 12 godzin
Smocze jaja 1 jajo Raziprąda

1 jajo Gnatochrupa 1 jajo Koślawego Mruka

Zobacz też

Archipelag Barbarzyński

Archipelag Barbarzyński

Stworzyła Janinka11Stworzyła Janinka11
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki