Fandom

Zatoka Niszczyciela

1532strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Zatoka Niszczyciela (ang. Wrecker's Bay; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — jedno z miejsc pojawiających się w powieściach Cressidy Cowell, a także jedna z lokacji w grach: Dreamworks Dragons: Wild Skies, oraz Rise of Berk. Znana jest tam jako Rafa Niszczyciela (ang. Wrecker's Reef).

W powieściach

Zatoka Niszczyciela znajduje się w centralnej części Ziem Morderczych. Od północy otwiera ją wodospad, za którym znajduje się kryjówka armii Alvina. Na zachodnim brzegu Zatoki położona jest Plaża Koralowa, w której z kolei ukrywała się Smocza Armia z Walhallaramą na czele. W południowej części zatoki znajduje się rafa.

W grze Wild Skies

WB WS.png

Rafa Niszczyciela w grze

Rafa znajduje się w północno-zachodniej części Berk. Pokryta jest śniegiem, który nieustannie tam pada.

Można zdobyć tam kraby, którymi żywią się niektóre smoki. Można też wytresować Gromogrzmota. Do tej lokacji można dostać się jedynie od strony Wielkiego Oceanu Zachodniego.

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Opis

Jest to jedno z miejsc znajdujących się w okolicy wyspy Berk, odwiedzanych przez Szczerbatka i Czkawkę podczas ich eksploracji.

Eksploracja

Zatoka Niszczyciela
Rob.png
Poziom Szczerbatka 50
Dostępność ?
Czas eksploracji 1 dzień
Smocze jaja 1 jajo Wandersmoka

1 jajo Marazmora
1 jajo Tajfumeranga

Zobacz też

Wild Skies

Wild Skies

Stworzył Rory1345Stworzył Rory1345
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki