FANDOM

Zatoka Czarnego Serca

Zatoka Czarnego Serca w grze

Zatoka Czarnego Serca (ang. Black Heart Bay) — jedna z lokalizacji na wyspie Berk/Głuplandii. Pojawia się w książkach Cressidy Cowell oraz w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies.

W książkach

Zatoka Czarnego Serca pojawia się w książce Jak wytresować sobie smoka. Znajduje się w zachodniej części Głuplandii.

Na brzegu tej zatoki wypoczywał jeden z dwóch terroryzujących wyspę ogromnych smoków z gatunku Morskosmokus Gigantikus Maksimus o imieniu Zielona Śmierć. Czkawka dowiedział się o tym od Zbira Nieułomka.

W grze DreamWorks Dragons: Wild Skies

Zatoka Czarnego Serca pojawia się także w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies. W tym miejscu można wytresować Zębiroga Zamkogłowego oraz zdobyć ogniodrzew i złowić ryby. Do Zatoki Czarnego Serca można dostać się jedynie z Wyjących Lasów.

Wygląd

Jest to duża zatoka w pobliżu oceanu. Z wody wyłaniają się wysokie wysepki z drzewami. Wokół tego miejsca znajdują się liczne łuki i klify. Obszar ziemny jest bardzo skalisty i pustynny, głównie tam, gdzie znajduje się kryjówka Zębiroga. Jest także bardzo duże jezioro, do którego wpada gigantyczny wodospad.

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zatoka Czarnego Serca
600px-Black Heart Bay
Rob
Poziom Szczerbatka 28
Dostępność ?
Czas eksploracji 12 godzin
Smocze jaja 1 jajo Gromogrzmota

1 jajo Śmiertnka Zębacza
1 jajo Zmiennoskrzydłego

Zobacz też

Inne Wiki

Losowa wiki