Fandom

Zamrożony Groncicle

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Dragon icon.png Zamrożony Groncicle
Frozen groncicle.png
Podstawowe informacje
Gatunek Groncicle
Status żyje
Lokalizacja Berk
Pozostałe informacje
Debiut Rise of Berk

Zamrożony Groncicle (ang. Frozen Groncicle; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - przedstawiciel gatunku Groncicle, pojawiający się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Jego tułów jest masywny, a ogon dość długi. Na grzbiecie wyrastają twarde, trójkątne wypustki. Skrzydła są dość małe, możliwe, że zwierzę by latać musi poruszać nimi tak szybko jak Gronkiel. Pysk jest duży, zamiast zębów smok posiada zębatą krawędź szczęki.

Łapy są dość krótkie, zakończone czterema palcami, umożliwiają one smokowi poruszanie się po lądzie. Skóra jest fioletowa, a nie niebieska jak u pozostałych przedstawicieli tego gatunku. Prócz tego, na jego szyi wyrastają dłuższe łuski, rozciągające się po ciele jak grzywa. Oczy zwierzęcia są niebieskie.

Rise of Berk

Smok był dostępny do kupienia od 6 stycznia 2014 roku do dnia 23 marca 2014 roku.

Frozen Groncicle

Frozen groncicle.png

Frozen groncicle.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ limitowany ekskluzywny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko nie dotyczy
Czas poszukiwania jaja nie dotyczy
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png 2 800
Opis z gry
There reclusive Groncicles look like they've carved out of the coldest, oldest gracier ice where they're born. Their eggs are great for keeping food cold, but the eggs hatch faster when they're close to snacks.
Tłumaczenie
Te samotne Groncicle wyglądają, jakby zostały wykute z najzimniejszych, najstarszych lodowców, gdzie się narodziły. Ich jaja sprawdzają się doskonale, by utrzymywać jedzenie w zimnie, ale pisklaki wykluwają się szybciej w pobliżu smakołyków.

Inne Wiki

Losowa wiki