Fandom

Zabawki

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze319 Udostępnij

Seria Jak wytresować smoka posiada własną linię zabawek. Linia ta zajmuje się produkcją figurek, pluszaków i innych produktów dla dzieci, między innymi książeczek.

UWAGA! Wymienione niżej towary to nie wszystkie możliwe do kupienia! 

Jak wytresować smoka

Pluszowe zabawki

Seria składa się z pluszowych maskotek smoków z filmu Jak wytresować smoka. Mają około 21 centymetrów.

W tej serii znajdują się:

Seria Dragon Buddies

Seria składa się z pluszowych maskotek smoków z filmu Jak wytresować smoka. Każdy smok ma nieproporcjonalnie dużą głowę, a maskotka mierzy około 30 centymetrów.

W tej serii znajdują się:

Figurki filmowe

Seria składa się z figurek przedstawiających smoki i bohaterów z filmu Jak wytresować smoka. Każda figurka smoka ma około 17 centymetrów długości, pozostałe są nieco mniejsze.

W tej serii znajdują się m.in.:

Zabawki z restauracji McDonald's

  • Wszystkie zabawki z serii
Z okazji premiery filmu Jak wytresować smoka, w wielu krajach (w tym Polsce) w restauracjach McDonald's można było nabyć figurkę smoka w zestawie Happy Meal.

W tej serii znajdują się:

Jeźdźcy smoków

Figurki funkcyjne

Seria składa się z dużych figurek akcji przedstawiających wszystkie pojawiające się w serialu gatunki smoków. Każda figurka posiada specjalną funkcję.

W tej serii znajdują się:

Minifigurki

Seria składa się z minifigurek przedstawiających smoki i bohaterów z serialu, a także filmu Jak wytresować smoka 2.

W tej serii znajdują się m.in.:

Jak wytresować smoka 2

Puzzle Alexander

Puzzle to jedna z niewielu serii wydawanych z Polsce. Do wyboru jest wiele poziomów trudności oraz wzorów. Puzzle można zakupić między innymi w sklepie internetowym empik.com.

Seria Power Dragon

Seria "Power Dragon" to seria oferująca dość duże figurki akcji, przedstawiające podstawowe smoki pojawiające się w filmie Jak wytresować smoka 2.

W tej serii znajdują się m.in.:

Pluszaki

Podobnie jak w przypadku pierwszego filmu, z okazji premiery Jak wytresować smoka 2 w sklepach pojawiły się maskotki pluszowe przedstawiające smoki z nowego filmu. Każda maskotka ma nieco ponad 20 centymetrów.

Jest to jedna z nielicznych serii, które można kupić w Polsce. Maskotek można szukać w sklepach SMYK oraz Toys "R" Us.

W tej serii znajdują się m.in.:

Funko POP

Seria "Funko POP" to seria figurek, każda o wysokości około 10 centymetrów. Każda figurka charakteryzuje się nieproporcjonalnie dużą głową i prostymi, okrągłymi oczami.

W tej serii znajdują się m.in.:

Dragons Battle Mini Figurines

Seria "Dragons Battle Mini Figurines" to seria figurek, każda o wysokości mniej więcej 4 centymetrów. Przez pewien czas były dostępne w Polsce, gdzie stanowiły dodatek do specjalnego wydania magazynu "Cartoon Network".

W tej serii znajdują się m.in.:

Seria Ionix: How To Train Your Dragon 2

Seria Ionix: How To Train Your Dragon 2 to seria smoków budowanych z klocków (podobnych do LEGO), każdy jest zupełnie innej wielkości.

W tej serii znajdują się m.in.:

Zabawki z restauracji McDonald's

Z okazji premiery filmu Jak wytresować smoka 2, w wielu krajach europejskich (w tym Polsce) w restauracjach McDonald's można nabyć figurkę smoka w zestawie Happy Meal. Figurki są wierniej odwzorowane niż w przypadku pierwszej serii.

W tej serii znajdują się:

Eebeb.png

McDonald's - seria amerykańska

Seria amerykańska składa się z dysków, z wizerunkami następujących smoków i postaci:

Wielopaki

Seria VS

  • Epic Battle Mini Dragon Set
  • Ultimate Battle Figure Collection
  • zestaw z 3 sezonu serialu
Seria "VS" to seria figurek sprzedawanych w dwupakach.

W tej serii znajdują się m.in.:

Epic Battle Mini Dragon

Seria "Epic Battle Mini Dragon" składa się z minifigurek smoków, sprzedawanych w czteropaku.

W tej serii znajdują się m.in.:

Ultimate Battle Figure Collection

Seria "Ultimate Battle Figure Collection" również składa się z minifigurek smoków, jednak sprzedawanych w 12-paku. 

Dragons (magazyn)

  • "Smocze słuchawki"
  • Karty z bohaterami serialu,
  • Figurka smoka,
  • Katapulta,
  • Teleskopowa dzida,
  • Łuk i strzały.

Płatki śniadaniowe

W płatka śniadaniowych były samolociki, które własnoręcznie się składało. Do znalezienia były szybowce Szczerbatka, Wichury lub Hakokła.

Inne Wiki

Losowa wiki