Fandom

Zabawka Czkawki

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Hicc toy 5.png

Zabawka Czkawki

Zabawka Czkawki (ang. Hiccup's Toy) — pluszowa zabawka własnoręcznie stworzona przez matkę Czkawki, którą kobieta podarowała synowi, gdy ten był jeszcze małym chłopcem.

Historia

Zabawka po raz pierwszy pojawiła się w odcinku serialu Skręćkarcze Bagna. Była ona "skarbem" dla Czkawki, który Johann Kupczy miał mu przekazać, ale mężczyzna został zaatakowany przez Zaduśne Zdechy. Smoki ukradły skrzynię z zabawką i cały statek Johanna, zostawiając go dryfującego na morzu.

Po znalezieniu Johanna, Czkawka dowiedział się o prezencie od swojej matki i za wszelką cenę postanowił go odzyskać. Razem z przyjaciółmi udał się na Skręćkarcze Bagna, gdzie zmierzył się ze smokami i odzyskał skrzynkę ze skarbem. Kiedy otworzył ją, w środku odnalazł swoją zabawkę. 

Po ujrzeniu zabawki, Stoick opowiedział synowi jej krótką historię. Okazało się, że Czkawka kiedyś potwornie bał się smoków i przeraził się zabawki. Pewnego razu, kiedy chłopiec miał kilka lat, zabrał ją ze sobą na ryby i wyrzucił ją do wody. Zaplątaną w sieci zabawkę odnalazł pewien rybak.

Ciekawostki

  • W odcinku dowiadujemy się, że kiedy Czkawka był dzieckiem, strasznie bał się podobizny smoka i smoków i gdy był z tatą na rybach wyrzucił ją do morza.
  • Dzięki tej zabawce Czkawka zrozumiał, że nawet największy strach można przełamać i wyciągnąć z tego korzyści. Powiedział, że boimy się tego, co nieznane.
  • Zabawka przypomina dinozaura, a z gatunków smoków najbardziej przypomina Śmiertnika Zębacza, poruszającego się na czterech łapach. 

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki