Fandom

Wyspa Ziół

1537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wyspa Ziół

Wyspa-Ziół-Jeźdźcy.jpg

Healer island.png

Podstawowe informacje
Typ wyspa
Lokalizacja Archipelag
Czas lotu
z Końca Świata
ok. 20 godzin
Mieszkańcy
Flora Głazokwit
Korzeń Szakłaka
Koziook
Lwia Stopa
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Efekt węgorza

Wyspa Ziół - jedna z wysp wchodzących w skład Archipelagu, porośnięta ogromną ilością ziół. Pojawia się w serialu.

Opis

Wyspa położona jest na zachód od wyspy Berk i sąsiaduje bezpośrednio z Trzęśliwymi Brzegami.

Miejsce to jest głównie skaliste, lecz natknąć się można także na tereny piaszczyste i żyzne. Porastają ją nieliczne drzewa iglaste. Do otaczającego wyspę morza spadają strome (pionowe), skaliste klify, po których można się wspinać. Nie jest zamieszkana przez ludzi ani zwierzęta, porośnięta jest za to wieloma rodzajami ziół, od których wzięła się jego nazwa.

Znaczenie

Można tam znaleźć większość składników potrzebnych do przygotowania antidotum na węgorzą grypę. Składnikami tymi są: Korzeń SzakłakaLwia Stopa, Koziook oraz Głazokwit.

Historia

Wyspa po raz pierwszy zostaje wspomniana w odcinku Efekt węgorza. Czkawka mówi o niej jeszcze w Smoczej Akademii, gdzie wpada na pomysł, by zbadać ją w celu zdobycia składników na węgorzą grypę. Mówi wówczas: Ej błagam! Jak tylko wróci Astrid, musimy lecieć na Wyspę Ziół! Wkrótce jeźdźcy na grzbietach swoich smoków, w towarzystwie Gothi, odnajdują i lądują na wyspie, gdzie rozpoczynają poszukiwania. Śledzik zrywa kwiaty Głazokwitu, Mieczyk i Szpadka - kwiaty Lwiej Stopy, Astrid - garść Koziooka, zaś Sączysmark - Korzeń Szakłaka. Czkawka, Astrid oraz Gothi odczytują listę składników. Dzięki zebranym ziołom jeźdźcom udało się przygotować antidotum i uleczyć Szczerbatka.

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki