FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy miejsca z serialu. Jeśli szukasz lokacji z gry, sprawdź Eel Island.
Artykuł

Wyspa Węgorzy (ang. Eel Island) - jest to prawie całkowicie opuszczona wyspa, zamieszkana jedynie przez dwa gatunki zwierząt: zmorokrwiste węgorze oraz smoki Tajfumerangi.

Lokalizacja

Wyspa położona jest na południowy wschód od wyspy Berk. Znajduje się w dość bliskim sąsiedztwie Wyspy Nocy.

Flora

Wyspa Węgorzy jest porośnięta zieloną trawą i licznymi, dość dużymi lasami iglastymi.

Mieszkańcy

Wyspę tę zamieszkują jedynie Tajfumerangi, co wynika z faktu, iż dla wszystkich smoków, prócz tego gatunku, węgorze są groźne, a czerwona odmiana żyjąca na Wyspie Węgorzy jest groźna także dla ludzi. Tajfumerangi natomiast żywią się nimi. Czerwona odmiana daje im energię i regeneruje liczbę splunięć, co czyni go bardzo niebezpiecznym. Gdy Szczerbatek w obronie Czkawki zjadł jednego czerwonego węgorza, zapadł na chorobę zwaną węgorzą grypą.

Pojawienie się

Jeźdźcy smoków

Wyspa węgorzy2

Na Wyspę Węgorzy, jeźdźcy smoków trafiają w odcinku Efekt węgorza. Czkawka wpada do rzeki, w której żyją agresywne, czerwone węgorze. Jeden z nich chce ukąsić chłopaka, jednak ratuje go Szczerbatek, odgryzając i połykając połowę węgorza. W wyniku tego zachorował i stał się bardzo agresywny, uciekając od swojego przyjaciela do lasu i tam wyładowując swoje potężne strzały ognia.

Później Czkawka oraz Śledzik odkrywają, że na wyspie żyją Tajfumerangi. Zostają zaskoczeni przez jednego z nich, którego uwagę od Czkawki odwraca Śledzik, uciekając przed smokiem i jednocześnie prowokując go do ataku. Wówczas chłopak odkrywa, iż Tajfumerang zjada kilka węgorzy i regeneruje moce. Po wyzdrowieniu Szczerbatka przyjaciele wracają na wyspę Berk.

Ciekawostki

  • W grze Rise of Berk, Szczerbatek leci na wyspę szukać jaj mimo, że nie lubi węgorzy.
  • W tej samej grze na Wyspie Węgorzy można było znaleźć jajo Płomienia.

Zobacz też