FANDOM

Wyspa Szybkich Szpiców (ang. Speed Stinger Island lub Speedstinger Island; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - jedna z wysp wchodzących w skład Archipelagu. Jak wskazuje nazwa, jest ona głównym siedliskiem smoków z gatunku Szybki Szpic. Pojawia się również w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Lokalizacja

Według mapy Czkawki wyspa ta położona jest na wschód od Berk, w sąsiedztwie Shivering Shores, Wyspy Krzygozgona i Cmentarzyska Statków.

Historia

W odcinku Wielki lód z Wyspy Szybkich Szpiców przybywają na Berk te właśnie smoki, przedostając się po zamarzniętym oceanie i siejąc w wiosce zamęt. Czkawce i jeźdźcom udaje się jednak przegonić je z powrotem.

W odcinku Odkrycia chodzą parami Czkawka testuje swój nowy sprzęt do latania na wyspie, na której chwilę później znajdują rannego Szybkiego Szpica. Mimo sprzeciwów Sączysmarka Czkawka zabiera młodego smoka na Koniec Świata. Tymczasem na miejscu pojawia się całe stado Szpiców, które poszukują swojego towarzysza. Ich obecność w tym miejscu sugeruje, że może to być właśnie wyspa tego gatunku smoków.

Zobacz też