Fandom

Wyspa Spokojnego Życia

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wyspa Spokojnego Życia (ang. Island of the Quiet Life; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — średniej wielkości wyspa należąca do Archipelagu Barbarzyńskiego, pojawiająca się w powieściach Cressidy Cowell. Miejsce to, podczas specjalnych okazji, pojawia się także w grze Rise of Berk.

W książkach

Położenie

Wyspa spokojnego zycia.png

Wyspa Spokojnego Życia

Wyspa ta położona jest w centralnej części zatoki Kontynentu, na północ od wyspy Berserk. Na zachód od niej znajdują się między innymi Zakute Wyspy oraz Głuplandia, na wschód zaś - zlokalizowana już na stałym lądzie Wściekła Góra. Na północy rozlewa się Zatoka Złamanego Serca.

Opis

Jest to mała wyspa o okrągłym kształcie. Nie wiadomo, co się na niej znajduje. Nigdy nie miała znaczenia w cyklu powieściowym.

W grze Rise of Berk

Opis

Nie wiemy, jak miejsce to wygląda, bowiem nie możemy podróżować w grze. Jak wskazuje nazwa, na pewno jest to wyspa, na której nie czychają niebezpieczeństwa. Miejsce to jest odwiedzane przez Czkawkę i Szczerbatka podczas ich eksploracji.

Eksploracja

Wyspa Spokojnego Życia (ang. Isle of the Quiet Life) jest miejscem dostępnym tylko podczas specjalnych okazji. Miały one miejsce w dniach:

Isle of the Quiet Life
600px-Isle of the Quiet Life.png
Rob.png
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Czas eksploracji zmienny
Smocze jaja zależy od promocji

Galeria

Zobacz też

Archipelag Barbarzyński

Archipelag Barbarzyński

Stworzyła Janinka11Stworzyła Janinka11
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki