Fandom

Wyspa Lawowych Prostaków

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

WLP.png

Wyspa Lawowych Prostaków w grze

Wyspa Lawowych Prostaków (ang. Lava-Lout Island; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — jedna z lokalizacji w pobliżu wyspy Berk/Głuplandii. Pojawia się w książkach Cressidy Cowell oraz w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies. Zostaje też wspomniana w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

W książkach

LLI book.png

Wyspa w książce

Wyspa Lawowych Prostaków pojawia się w książce How to Twist a Dragon's Tale. Jest zamieszkiwana przez Lawowych Prostaków. Piętnaście lat przed wydarzeniami z książki ze znajdującego się na wyspie wulkanu został skradziony Ognisty Kamień.

W książce wulkan miał eksplodować lada dzień, zagrażając Głuplandii. Okolice wulkanu pokrywały tysiące jaj Eksterminatorów, groźnych smoków, które po wykluciu zostały pożarte przez Ognistego Smoka, obecnego mieszkańca wulkanu.

Od północnej strony wyspy płynie Letni Prąd, a w nim Żarłoki.

W grze DreamWorks Dragons: Wild Skies

Wyspa Lawowych Prostaków pojawia się także w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies. W tym miejscu można wytresować Koszmara Ponocnika oraz Zaduśnego Zdecha. Nie można tu zdobyć żadnego pożywienia dla swoich smoków.

Łączność

Za pierwszym razem dostać się tutaj można jedynie ujeżdżając Zębiroga Zamkogłowego. Wyspa ma łączność jedynie z Niedostępną Zatoczką.

Wygląd

Wyspa Lawowych Prostaków przypomina ogromny wulkan z cieknącą lawą. Posiada również wiele kolców i kolczaste skały rozrzucone na całym obszarze. Po środku znajduje się gigantyczna góra, z której spływa strumieniami lawa.

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Opis

W tym miejscu Szczerbatek poszukuje jaj Koszmara Ponocnika. Ponieważ nie możemy poruszać się między wyspami, nie wiemy jak ona wygląda.

Eksploracja

Wyspa Lawowych Prostaków
600px-Lava-Lout Island.png
Rob.png
Poziom Szczerbatka 4
Dostępność zawsze
Czas eksploracji 1 minuta
Smocze jaja 1 jajo Koszmara Ponocnika

Zobacz też

Wild Skies

Wild Skies

Stworzył Rory1345Stworzył Rory1345
Zobacz
Archipelag Barbarzyński

Archipelag Barbarzyński

Stworzyła Janinka11Stworzyła Janinka11
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki