FANDOM

Hobblegrunt Island - średniej wielkości wyspa pojawiająca się w grze School of Dragons.

Wygląd

Wyspa składa się głównie z kamienistych wzniesień, zielonych polan, wąwozów, klifów i pojedynczych zagajników. Jest prawdopodobnie przykładem krajobrazu krasowego. Lokacja ta jest podzielona na trzy części przez wąwóz. Większość tego lądu, znajduje się nad poziomem morza. Wyspę otacza mgła, przez co przebywając w tej lokacji, mamy ograniczoną widoczność.

Na wyspie występują tylko drzewa iglaste, które dodatkowo są od siebie nieblisko rozmieszczone. Jak sama nazwa wskazuje, jest to terytorium Koślawych Mruków. Właśnie na tej wyspie, zakładają one swoje gniazda czyli dość głębokie doły, w których chowają swoje jaja. Ponad tym miejscem, niemal cały czas znajdują się ciemne chmury, z czego można wywnioskować, iż nad tą wyspą często pada.

School of Dragons

Ta wyspa jest otwarta dla wszystkich graczy bez względu na to, czy kupili rozszerzenie Battle for the Egde czy też nie. Gracz zostaje wysłany na Wyspę Koślawych Mruków, aby pomóc odeprzeć Łowców smoków i uspokoić zdenerwowane sytuacją pisklęta Koślawych Mruków.

Zobacz też