Fandom

Wyspa Jutra

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Wyspa Jutra (ang. Island of Tomorrow; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — duża wyspa położona w Archipelagu Barbarzyńskim. Wspomniana jest w powieściach Cressidy Cowell.

Położenie

Wyspa jest najdalej wysuniętym na zachód kawałkiem lądu. Jeśli płynąć dalej w tym kierunku, można dopłynąć do Ameryki. Na północ od Wyspy Jutra znajduje się Kraniec Bohatera oraz Mordercze Wyspy, za wschód - Wyspa Lawowych Prostaków.

Znaczenie

Na wyspie tej od niemal stu lat żyje Druid, który rok w rok, podczas dni poprzedzających Dzień Ostateczny, oczekuje nadejścia następcy Władcy Zachodniej Dziczy. Jeśli kandydat posiada wszystkie Insygnia, mężczyzna sprawdza je, a jeśli okażą się fałszywe, ogromny potwór żyjący pod piaskiem porywa nieszczęśnika i wciąga pod ziemię.

Na wyspie tej żył także Władca Zachodniej Dziczy - Siwobrody Upiór. Tam również zginął Halibut Straszliwa Czkawka Drugi, jego syn. 

Historia

How to Betray a Dragon's Hero

Na samym początku powieści Op Oprych, wódz klanu Oprychów przybył do Druida z fałszywymi insygniami. Zostaje wciągnięty przez potwora, zaś strażnik dalej oczekuje na kandydata na Władcę.

Pod koniec powieści, na dzień przed Dniem Ostatecznym, na wyspę przybywa Alvin Przechera, który podstępem zdobył wszystkie - prawdziwe - Insygnia. Druid jest szczęśliwy, że po dziewięćdziesięciu dziewięciu latach oczekiwania wreszcie nadszedł Władca. Po chwili przybywają także Wikingowie, walczący w armii Smoczego Znaku, przeciwko Alvinowi. Mówią, że prawowitym władcą powinien być Czkawka, który w tym czasie leży nieprzytomny na Krańcu Bohatera.

Zobacz też

Archipelag Barbarzyński

Archipelag Barbarzyński

Stworzyła Janinka11Stworzyła Janinka11
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki