Fandom

Wyspa Czacha

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wyspa czacha.png

Wyspa Czacha

Wyspa Czacha lub Wyspa Czaszkowców (ang. Isle of the Skullions) — niewielkich rozmiarów wyspa wchodząca w skład Archipelagu Barbarzyńskiego.

Wygląd

Termin Wyspy Czacha obejmuje tak naprawdę dwie leżące obok siebie niewielkie wyspy, które układają się w kształt trupiej czaszki, widoczny z lotu ptaka. Wyspa od zachodu sąsiaduje z Waldurnią, od południa z Łajdacją, zaś od wschodu z Głuplandią. Oprócz tego, na południe od wyspy rozlewa się Morze Ponure.

Mieszkańcy

Wyspę Czacha zamieszkują jedynie niewidome, nielotne i głuche smoki zwane Czaszkowcami, które są bardzo wrażliwe na zapach. Nie ma tu żadnej roślinności ani zwierząt. Wyspa w połowie jest pokryta omułkami, którymi żywią się mieszkające tu bestie.

Historia

Wyspa Czacha pojawia się w książce Jak zostać piratem autorstwa Cressidy Cowell. Na tej wyspie został ukryty skarb Siwobrodego Upiora, do którego prowadziła mapa znaleziona przez Alvina.

Gdy wikingowie z klanu Kudłatych Chuliganów przybyli tu, Smark Świński Ryj i jego Ognista Glista odnaleźli skarb. Jednak Upiór zaminował skrzynię zapachem, który obudził wszystkie smoki na wyspie, przez co te zaczęły atakować intruzów. Po zabiciu kilku Czaszkowców wikingowie uciekają ze skarbem z wyspy.

Zobacz też

Archipelag Barbarzyński

Archipelag Barbarzyński

Stworzyła Janinka11Stworzyła Janinka11
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki