Fandom

Wyjące Lasy

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wyjące Lasy.png

Wyjące Lasy w grze

Wyjące lasy (ang. The Woods That Howled; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — jedna z lokacji w grze Dreamworks Dragons: Wild Skies, a także nazwa puszczy porastającej wyspę Berserk w powieściach Cressidy Cowell.

W grze Wild Skies

Jest to jedno z centralnie położonych na wyspie Berk miejsc. Bardzo zielone, stanowi dolinę zamkniętą między wysokimi, skalnymi klifami, zaś ziemię porastają liczne drzewa iglaste. U stóp skalnych kolumn oraz klifów unosi się mgła. Gracz porusza się po polanie, przeciętej rzeką. Spada ona wodospadem, by następnie wpaść do jeziora. Nieopodal znajduje się skalna kopuła, pod którą można wejść. Znajduje się tam ukryte wejście do legowiska smoków z kamiennej klasy.

Można z niego dostać się do Zatoki Czarnego Serca, Urwiska Dzikich Smoków, wioski Berk i Niedostępnej Zatoczki. Dostępne do wytresowania są smoki: Gronkiel oraz Szeptozgon, oraz pożywienie dla smoków: ryby oraz plastry miodu

W książkach

Wyjące Lasy pojawiają się jedynie w tomie pt. How to Break a Dragon's Heart. Czkawka, Śledzik oraz Kamikazia zostają uwięzieni przez klan Szaleńców w więzieniach, urządzonych wewnątrz pni ogromnych drzew tworzących puszczę. Okazuje się, że całe życie tego klanu zorganizowane jest w lesie, zaś wszystkie, puste w środku drzewa stanowią pomieszczenia użytkowe, takie jak domy czy właśnie cele więzienne. Drzewa połączone są między sobą wiszącymi mostami. 

Puszcza zostaje doszczętnie spalona i zniszczona w wyniku ataku smoka o imieniu Wściekły, uwolnionego przez Czkawkę. 

W grze Rise of Berk

Opis

Jest to jedno z miejsc znajdujących się w okolicy wyspy Berk, odwiedzanych przez Szczerbatka i Czkawkę podczas ich eksploracji.

Eksploracja

Wyjące Lasy
600px-The Woods That Howled.png
Rob.png
Poziom Szczerbatka 42
Dostępność ?
Czas eksploracji 20 godzin
Smocze jaja 1 jajo Gruchotnika

1 jajo Zębiroga Zamkogłowego
1 jajo Tajfumeranga

Zobacz też

Wild Skies

Wild Skies

Stworzył Rory1345Stworzył Rory1345
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki