FANDOM

Artykuł
Klasa uderzeniowa box Woolly Howl
Wooly Howl
Informacje podstawowe
Klasa klasa uderzeniowa
Typ ognia lodowy oddech
Tresura tak
Sposób tresury nieznany
Wygląd
Barwa beżowo-brązowa
Główne cechy łuski przypominające futro, fioletowa paszcza
Statystyki

Woolly Howl (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka pojawiający się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk i School of Dragons, będący przedstawicielem klasy uderzeniowej

Wygląd

Ciało tego smoka przypomina organizm Nocnej Furii. Ma masywną klatkę piersiową, cztery silne, szerokie łapy, jedną dużą parę skrzydeł oraz ogon zakończony lotkami przypominającymi te u Nocnej Furii.

Nazwa gatunku zawiera człon "wełniany", co może sugerować, iż skóra smoka miejscami jest pokryta grubym futrem, jest to jednak nieprawdą, gdyż są to zgrubiałe łuski imitujące sierść - jej skupisko porasta głównie kark i grzbiet, przez co smok przypomina nieco lwa. 

Ma kremowy i beżowo-brązowy odcień łusek, w niektórych miejscach ciemniejszy lub jaśniejszy. Wnętrze jego paszczy, język oraz oczy zdobi barwa fioletowa. Jako tytan jego skóra zmienia kolor na purpurowy, a oczy stają się czerwone.

Moce i umiejętności

Ogień

Według gry School of Dragons smok ten strzela czymś w rodzaju śniegu zmieszanego z gradem. Co za tym idzie, jest kolejnym smokiem, który nie zieje zwykłym ogniem.

Szybkość

Ze względu na przynależność do uderzeniowej klasy, Woolly Howl jest na pewno bardzo szybki i zwrotny. Dzięki podobieństwu do Nocnej Furii i podobnie jak ona zdolny jest wykonywać skomplikowane czy gwałtowne manewry. Potrafi zaatakować szybko, tak samo i uciec potencjalnemu zagrożeniu.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

Jajo Woolly Howla jest idealnie owalne i, podobnie jak większość smoczych jaj, przypomina te kurze. Skorupa jest gładka, widnieją na niej struktury podobne do łusek, gdzieniegdzie występuje również coś na kształt pęknięć. Jajo ma kolor smoka, który się z niego wykluje.

Pisklę

Mały smok nie różni się anatomią od dorosłego osobnika. Jedyne zmiany, jakie rzucają się w oczy to ciało nieco gęściej pokryte sierściopodobnymi łuskami oraz oczy, które, zamiast przybierać barwę purpury, są z kolei turkusowe. Same oczy są o wiele większe, niż u dorosłego osobnika i też nieproporcjonalne.

Tytan

Główne zmiany da się dostrzec w barwie gada, jak i ogólnym wyglądem. Z kremowych odcieni kolor ciała przybiera biały, śnieżnobiały wręcz odcień, z lekkimi przebłyskami błękitu. Dodatkowo, da się zauważyć o wiele więcej łusek imitujących sierść. Sprawiają one wrażenie, szczególnie na skrzydłach, jakby Woolly Howl był upierzony.

Znane Woolly Howle 

W grach

Rise of Berk

Woolly Howl

Wooly Howl

Wooly Howl titan

Woolly Howl Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ rzadki
Poziom Szczerbatka 65
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Icy Wastes
Czas poszukiwania jaja 19 godzin
Czas wyklucia 4 dni 8 godzin
Cena RoB-runa 2,600
Opis z gry
The fine dark scales on the back of this blizzard-loving Strike Class Dragon are often mistaken for fur at a distance, but this Dragon is far from cuddly.
Tłumaczenie
Drobne, ciemne łuski na grzbiecie tego kochającego zamiecie smoka z klasy uderzeniowej są często mylone z futrem z daleka, ale ten smok jest daleki do przytulanki.

School of Dragons

Smok został dodany 12 marca 2015r. Posiada animacje Szczerbatka i Wandersmoka (zawiśnięcie w powietrzu). Jego jajo kosztuje 750 gemsów, a wykluwanie trwa 12 godzin.

Woolly Howl

AdlutWllHwl

BabyWH

WollyHowlEgg

Sod-gra
Cena 750
Czas wyklucia 12h
Szybkość 9.2
Zwrotność 3.8
Góra-dół 5
Przyspieszenie 2.3
Siła ognia 7.2
Liczba splunięć 6

Ciekawostki

  • Woolly Howl jest jak dotąd największym smokiem z gatunków o podobnej anatomii względem Nocnej Furii.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne SkrzydłocieńMały CieńNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki