FANDOM

Artykuł
Woolly Howl (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka pojawiający się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk i School of Dragons, będący przedstawicielem klasy uderzeniowej

WyglądEdytuj

Ciało tego smoka przypomina organizm Nocnej Furii. Ma masywną klatkę piersiową, cztery silne, szerokie łapy, jedną dużą parę skrzydeł oraz ogon zakończony lotkami przypominającymi te u Nocnej Furii.

Nazwa gatunku zawiera człon "wełniany", co może sugerować, iż skóra smoka miejscami jest pokryta grubym futrem, jest to jednak nieprawdą, gdyż są to zgrubiałe łuski imitujące sierść - jej skupisko porasta głównie kark i grzbiet, przez co smok przypomina nieco lwa. 

Ma kremowy i beżowo-brązowy odcień łusek, w niektórych miejscach ciemniejszy lub jaśniejszy. Wnętrze jego paszczy, język oraz oczy zdobi barwa fioletowa. Jako tytan jego skóra zmienia kolor na purpurowy, a oczy stają się czerwone.

Moce i umiejętnościEdytuj

OgieńEdytuj

Według gry School of Dragons smok ten strzela czymś w rodzaju śniegu zmieszanego z gradem. Co za tym idzie, jest kolejnym smokiem, który nie zieje zwykłym ogniem.

SzybkośćEdytuj

Ze względu na przynależność do uderzeniowej klasy, Woolly Howl jest na pewno bardzo szybki i zwrotny. Dzięki podobieństwu do Nocnej Furii i podobnie jak ona zdolny jest wykonywać skomplikowane czy gwałtowne manewry. Potrafi zaatakować szybko, tak samo i uciec potencjalnemu zagrożeniu.

SłabościEdytuj

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwojuEdytuj

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

JajoEdytuj

Jajo Woolly Howla jest idealnie owalne i, podobnie jak większość smoczych jaj, przypomina te kurze. Skorupa jest gładka, widnieją na niej struktury podobne do łusek, gdzieniegdzie występuje również coś na kształt pęknięć. Jajo ma kolor smoka, który się z niego wykluje.

PisklęEdytuj

Mały smok nie różni się anatomią od dorosłego osobnika. Jedyne zmiany, jakie rzucają się w oczy to ciało nieco gęściej pokryte sierściopodobnymi łuskami oraz oczy, które, zamiast przybierać barwę purpury, są z kolei turkusowe. Same oczy są o wiele większe, niż u dorosłego osobnika i też nieproporcjonalne.

TytanEdytuj

Główne zmiany da się dostrzec w barwie gada, jak i ogólnym wyglądem. Z kremowych odcieni kolor ciała przybiera biały, śnieżnobiały wręcz odcień, z lekkimi przebłyskami błękitu. Dodatkowo, da się zauważyć o wiele więcej łusek imitujących sierść. Sprawiają one wrażenie, szczególnie na skrzydłach, jakby Woolly Howl był upierzony.

Znane Woolly Howle Edytuj

W grachEdytuj

Rise of Berk Edytuj

School of DragonsEdytuj

Smok został dodany 12 marca 2015r. Posiada animacje Szczerbatka i Wandersmoka (zawiśnięcie w powietrzu). Jego jajo kosztuje 750 gemsów, a wykluwanie trwa 12 godzin.

CiekawostkiEdytuj

  • Woolly Howl jest jak dotąd największym smokiem z gatunków o podobnej anatomii względem Nocnej Furii.

Zobacz teżEdytuj

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Wodna klasa Fioletowa ŚmierćGromogrzmotLuminous KrayfinMudrakerOgniowa BurzaPodwodny RozpruwaczOszołomostrachRaziprądRipwreckerSand WraithShockjawSliquifierTide GliderWindwalkerWrzeniec
Tajemnicza klasa BawoleńDramillionForeverwingGnatochrupGobsuckerJaskiniowy RabuśMarazmorSandbusterSidlarzSlithersongSlitherwingSweet DeathSword StealerŚmiercipieśńWilkoskrzydłyZaduśny ZdechZbrojoskrzydłyZębiróg ZamkogłowyZmiennoskrzydły
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki