FANDOM

Dragon icon Winged Warden
Winged Warden dorosły
Podstawowe informacje
Imię Winged Warden
Gatunek Windstriker
Status Żyje
Pozostałe informacje
Debiut Rise of Berk

Winged Warden (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Windstriker, pojawiający się tylko i wyłącznie w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Osobnik ten kształtem i rozmiarem nie różni się od pozostałych przedstawicieli tego gatunku.

Ma on długą szyję oraz głowę podobną do głowy węża. Wzdłuż jego szyi, grzbietu i ogona ciągnie się rząd długich, ostrych kolców. Między nozdrzami znajduje się chudy, ostro zakończony róg, podobnie jak na dolnej części szczęki, trochę mniejszy i grubszy. Ogon jego jest bardzo długi, na jego końcu wyrastają cztery duże, zaostrzone kolce.

Zwierzę jest koloru szarego z żółtymi kolcami, elementami na szyi, grzbiecie, pysku oraz krawędziami na skrzydłach.

Charakter

Z opisu z gry dowiadujemy się, iż smok ten jest niezwykle wierny i opiekuńczy, a także bardzo przywiązany do Valki, która uwolniła go od Drago Krwawdonia.

Rise of Berk

Winged Warden

Winged Warden dorosły

Winged Warden Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność za kolekcję
Główne siedlisko nie dotyczy
Czas poszukiwania jaja nie dotyczy
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa 10 000
Opis z gry
Since being saved by Valka from one of Drago's dragons, this loyal and protective Windstriker has remained close by her side, waiting to repay the favor.
Tłumaczenie
Odkąd został uratowany przez Valkę od jednego ze smoków Drago, ten wierny i opiekuńczy Windstriker pozostał u jej boku, czekając, na okazję żeby się jej odwdzięczyć.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki