FANDOM

Windwalker (brak polskiego tłumaczenia) - nowy gatunek smoka, pojawiający się jak dotąd w grach School of DragonsRise of Berk i w książkach Cressidy Cowell. Jest to jeden ze smoków należących do wodnej klasy.

Wygląd

Tego smoka cechuje dość długa paszcza, podobna do tej, jakie mają gawiale. Posiada on oczy po bokach głowy oraz mały, zagięty do tyłu róg na nosie. Ma także długą, cienką szyję. Wzdłuż linii szyi i grzbietu biegnie pas krótkich, ostrych kolców. Skrzydła są dość duże w stosunku do reszty ciała.

Kolory gada ograniczają się do pomarańczowych i kremowych odcieni. W niektórych miejscach, takich jak grzbiet, kolce na ciele, górna część pyska oraz końce łap można zauważyć również fioletowo-różowe barwy.

Siedlisko i dieta

Ze względu na przynależność do klasy wodnej, smok ten zamieszkuje najprawdopodobniej obszary położone blisko wody, takie jak plaże, bagna czy mokradła lub też w samej wodzie.

Jak większość innych smoków, Windwalker gustuje w rybach, krabach lub innym mięsie zwierzęcym.

Moce i umiejętności

Ogień

Jak wszystkie inne wodne smoki (z jednym wyjątkiem), Windwalker nie zieje zwykłym ogniem, zamiast tego, podobnie jak chociażby Shockjaw, strzela ładunkami elektrycznymi w formie kolistej. Może mieć podobne właściwości co "ogień" wspomnianego wcześniej gatunku, mogący jedynie lekko "kopnąć" prądem, ale i śmiertelnie porazić, z dużą losowością co do działania.

Szybkość

Dzięki budowie ciała Windwalkera, która jest dość smukła, a co za tym idzie opływowa oraz silnym skrzydłom pozwala na osiąganie dużych prędkości w wodzie. Przydaje się to smokowi zarówno do szybkiego polowania na ofiarę, jak i szybkiej ucieczki, by samemu się nią nie stać.

Jajo

Windwalker wylęga się z jajka w pasach o kolorach gamy ciepłej. Dodatkowo znajdują się na nim białe wypustki. Ogólnym wyglądem przypomina jajo Tajfumeranga.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

W grach

School of Dragons

Dodany został w aktualizacji gry dnia 22 lipca roku 2016. Posiada własną animację lotu, chodu, jak i innych czynności.

Znane Windwalkery

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki