Fandom

Windstriker

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Artykuł
Ostra klasa box.png Windstriker
Nieznany smok 21.png
Informacje podstawowe
Klasa Ostra klasa
Typ ognia gorący podmuch wiatru
Tresura tak
Wygląd
Barwa szary z czerwonymi lub żółtymi krawędziami na skrzydłach
Główne cechy róg na dolnej oraz górnej części pyska
kolce ciągnące się wzdłuż ciała
Statystyki
Stats icon speed.png Szybkość ?
Stats icon armor.png Obrona ?
Stats icon fire.png Moc ognia ?
Stats icon shot.png Liczba splunięć ?
Stats icon venom.png Trucizna ?
Stats icon jaw.png Zacisk szczęk ?
Stats icon stealth.png Spryt ?

Windstriker (brak polskiego tłumaczenia) - jeden z gatunków pojawiających się po raz pierwszy w filmie Jak wytresować smoka 2. Należy do ostrej klasy.

Wygląd

Smok ten jest dość duży, kształtem ciała przypomina Wrzeńca, tyle że nie posiada worka skórnego i wachlarza na ogonie.

Ma on długą szyję oraz głowę podobną do głowy węża. Wzdłuż jego szyi, grzbietu i ogona ciągnie się rząd długich, ostrych kolców. Między nozdrzami znajduje się chudy, ostro zakończony róg, podobnie jak na dolnej części szczęki, trochę mniejszy i grubszy. Ogon jego jest bardzo długi, na jego końcu wyrastają cztery duże, zaostrzone kolce.

Zwierzę jest koloru szarego z czerwonymi lub żółtymi krawędziami na skrzydłach.

Siedlisko

Przedstawicieli tego gatunku spotkać można w Smoczym Sanktuarium, nie wiadomo natomiast, jakie jest ich naturalne siedlisko. Według gry DreamWorks Dragons: Rise of Berk, jaja tego smoka można znaleźć w Wietrznych Ruinach.

Moce i umiejętności

Nie wiadomo, jakimi mocami i umiejętnościami dysponuje Windstriker. Ponieważ należy do ostrej klasy, z pewnością posiada mnóstwo ostrych kolców i innych fragmentów ciała, dzięki którym potrafi skutecznie się bronić i zaciekle atakować.

Ogień

Smok ten nie zieje ogniem, lecz gorącymi podmuchami wiatru.

Słabości

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

Jajo smoka przedstawione zostało w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Ma ono owalny kształt oraz barwę osobnika który ma się z niego wykluć. W dodatku skorupa jaja cała pokryta jest długimi, zagiętymi, ostrymi kolcami, które zapewne mają za zadanie odstraszać drapieżniki.

Pisklę

Młody Windstriker na pierwszy rzut oka przypomina pisklęta innych smoków z podobną budową ciała, jak chociażby Kroplowija lub Koślawego Mruka. Posiada dość grube ciało, chudą szyję na której osadzona jest duża głowa. Mały smok nie posiada natomiast charakterystycznego rogu na nosie.

Tytan

Jak to zwykle bywa w przypadku tytanów, tytaniczny Windstriker posiada oddzielny zestaw barw, choć względnie podobny do tego, jaki ma smok w stadium dorosłości. Skóra posiada teraz purpurową barwę z, charakterystycznymi dla gatunku, plamami w odcieniu błękitu. W niektórych miejscach wyrastają nowe rogi, a te już obecne ulegają znacznemu powiększeniu.

Pojawienie się

Jak wytresować smoka 2

Windstrikery debiutują w filmie Jak wytresować smoka 2. Pojawiają się tam kilkukrotnie jako smoki występujące w tle. Widoczne są m.in gdy Czkawka zwiedza Smocze Sanktuarium.

Windstrikery pojawiają się także podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium, gdzie ulegają rozkazom Oszołomostracha Drago i lecą z nim na Berk. Gdy Alfa zostaje pokonany, przedstawiciele gatunku Windstriker prawdopodobnie sprowadzają się na Berk.

W grach

Rise of Berk

Windstriker

Windstriker - FB.png

Windstriker Titan - FB.png

Windstriker Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ rzadki
Poziom Szczerbatka 78
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Windswept Ruin
Czas poszukiwania jaja 1 dzień
Czas wyklucia 5 dni
Cena RoB-runa.png 2 750
Opis z gry
A Sharp Class skydiver that is literally full of hot air! Instead of breathing fire they shoot super-heated blasts of air that sets their foes ablaze!
Tłumaczenie
Skoczek z klasy ostrej, który jest dosłownie pełen gorącego powietrza! Zamiast ziania ogniem strzela podgrzanymi podmuchami powietrza, które sprawiają, że wrogowie stają w płomieniach!

Ciekawostki

  • Nazwa gatunku zostaje podana po raz pierwszy i jedyny w grze Rise of Berk.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki