Fandom

Wielki Ocean Zachodni

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

WOZ.png

Wielki Ocean Zachodni w grze

Wielki Ocean Zachodni (ang. The Great West Ocean; nieoficjalne polskie tłumaczenie) — ocean oddzielający Archipelag Barbarzyński od Ameryki. Pojawia się w książkach Cressidy Cowell oraz w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies.

W książkach

Wielki Ocean Zachodni pojawia się w książkach Cressidy Cowell. Nigdy żaden wiking nie zdołał przepłynąć całego oceanu i dotrzeć do stałego lądu. Jako pierwszy dokonał tego człowiek zwany Zakręconym Norbertem, który dotarł do Ameryki.

Zakręcony Norbert pragnął dokonać tego niezwykłego wyczynu po raz drugi. Jednak jego statek został zniszczony przez zamieszkującego Wielki Ocean starożytnego smoka Lewiathorgana i zatopiony, a cała załoga zginęła.

W grze DreamWorks Dragons: Wild Skies

Wielki Ocean Zachodni pojawia się również w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies. Znajduje się na skraju wyspy Berk. Najbardziej widocznym elementem oceanu jest duża wnęka pośrodku tego obszaru. Wiele łuków, klifów i skał wystaje spod płynącej tu wody. Znajdują się tutaj również liczne wodospady.

Jest to jedyne miejsce, gdzie wytresować można Wrzeńca. Znajduje się on na jednej z półek skalnych. Można tu również złowić ryby oraz zdobyć plastry miodu. Z tej lokacji można polecieć bezpośrednio do Rafy Niszczyciela, Niedostępnej Zatoczki i wioski Berk.

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Opis

Jest to jedno z miejsc znajdujących się w okolicy wyspy Berk, odwiedzanych przez Szczerbatka i Czkawkę podczas ich eksploracji.

Eksploracja

Wielki Ocean Zachodni
600px-Great West Ocean.png
Rob.png
Poziom Szczerbatka 18
Dostępność ?
Czas eksploracji 2 godziny
Smocze jaja 1 jajo Ostrykła

1 jajo Zaduśnego Zdecha

Ciekawostki

Zobacz też

Archipelag Barbarzyński

Archipelag Barbarzyński

Stworzyła Janinka11Stworzyła Janinka11
Zobacz

Wild Skies

Wild Skies

Stworzył Rory1345Stworzył Rory1345
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki