Fandom

Wielki Obrońca

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dragon icon.png Wielki Obrońca
Eeuptodon's face.png
Posąg Wielkiego Obrońcy
Podstawowe informacje
Tytuły Wielki Obrońca
Gatunek Eruptodon
Przyjaciele Obrońcy Skrzydła
Wrogowie Łowcy Smoków
Status żyje
Lokalizacja Caldera Cay (domyślnie)

nieznana (obecnie)

Pozostałe informacje
Debiut Defenders of the Wing (część 1) (wspomniany)

Wielki Obrońca/ Wspaniały Obrońca (ang. Great Protector; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - jedyny poznany przedstawiciel gatunku Eruptodon, czczony przez organizację znaną pod nazwą Obrońców Skrzydła.

Wielki Obrońca jest najwyżej stawianym w hierarchii smokiem Obrońców Skrzydła. Zamieszkuje wulkan na wyspie Caldera Cay, gdzie żywi się lawą. Do jaskini wulkanu prowadzi bogato zdobione kamienne wejście, przed którym członkowie plemienia ustawiają swoje ofiary, przede wszystkim kwiaty. Obrońcy Skrzydła Wierzą, że smok czuwa nad bezpieczeństwem wyspy, zapobiegając przed erupcjami wulkanu, a także nad bezpieczeństwem samego plemienia. 

Wygląd

Wygląd smoka jest nieznany, wiadomo o nim jedynie tyle, ile mówi posąg Wielkiego Obrońcy stojący w sercu wioski Obrońców Skrzydła. Jako przedstawiciel klasy kamiennej ma masywne ciało o dość okrągłym kształcie, średniej wielkości skrzydłach i grubej, pokrytej licznymi zgrubieniami skórze. 

Historia

Wielki Obrońca zostaje wspomniany w odcinku Defenders of the Wing (część 1), jednak nie występuje w nim. Mala prezentuje Jeźdźcom kult Eruptodona, a następnie prowadzi ich do wulkanu, w którym smok ma mieszkać. Tam ze zgrozą odkrywa, że smok zniknął. Leżąca w jaskini zatruta strzała wyraźnie sugeruje, że smoka porwali Łowcy Smoków. Zrobili to w tym samym czasie, w którym Jeźdźcy zostali schwytani przez Obrońców i byli przez nich przesłuchiwani.

Obecne losy smoka są nieznane i prawdopodobnie zostaną wyjaśnione w odcinku Defenders of the Wing (część 2).

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki