Fandom

Wichura (książka)

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Snaptrapper transparent.png
Artykuł dotyczy postaci z książek. Być może szukasz postaci z filmów, Wichury.

Wichura (książka)
640px-Gallery dragon.jpg
Podstawowe informacje
Imię Wichura (Stormfly)
Płeć smoczyca
Treser Kamikazia
Przyjaciele Osesek, Cierpliwość, Niewinność i Arogancja, Kieł Wodena, Czkawka, Śledzik
Status żyje
Pozostałe informacje
Debiut A Hero's Guide to Deadly Dragons

Wichura (ang. Stormfly) — smok z gatunku Nastrojosmoków należący do Kamikazi. Pojawia się w książkach Cressidy Cowell.

Wygląd

Wichura jest małym smokiem, wysokości Oseska, a długości prawdopodobnie dwóch. Jest ona bardzo piękną smoczycą, wygląda jak chiński smok ze skrzydłami. Jej ciało jest długie i kończy się małym kolcem na ogonie.

Wichura ma parę naprawdę dużych oczu z długimi rzęsami. Ma dwa ostro zakończone uszy i dwa wykręcone rogi. Jej zęby są długie, przez co nie może zamknąć do końca pyska. Niemal zawsze ma wesoły uśmiech na twarzy.

Jak każdy nastrojosmok, Wichura potrafi zmieniać kolor swojego ciała, zależnie od jej nastroju oraz emocji. Jej normalny kolor to żółty, gdy kłamie, jej ciało zmienia kolor na różne odcienie fioletu, gdy jest nerwowa lub przestraszona, jej ciało staje się zielone, gdy jest nieprzytomna, jej ciało jest całkowicie białe, a gdy ktoś jej opowie komplement, staje się czerwona.

Charakter

570px-IMG 0001.jpg
Wichura bardzo lubi flirtować z różnymi smokami. Robi to z niemal każdym smokiem, jakiego spotka. Czasami, gdy flirtuje, jej ciało zmienia kolor na fioletowy (co oznacza, że kłamie). Tak właśnie się stało, gdy spotkała Oseska.

Wichura jest też bardzo ciekawska i przebiegła. Gdy jest czymś zaciekawiona, nie chce sama ryzykować, więc musi kogoś zmusić do zrobienia tego, czego ona nie chce, flirtując z nim (oraz wykorzystać głupotę jej ofiary, bo nie jest trudno zauważyć, kiedy ona kłamie). Na jej tanie sztuczki raz nabrał się Osesek, którego zmusiła do przyniesienia jej ciasteczek.

Jest to bardzo lojalna smoczyca, zwłaszcza wobec swojej właścicielki, Kamikazi. Zrobi dla niej niemal wszystko.

Wichura do czasu była również jedynym smokiem, który potrafi mówić po nordycku (czyli w języku Wikingów) i nie potrafi znieść faktu, że Kieł Wodena też to potrafi.

Historia

Gronkieliki.png
Ta strona jest dopiero pisklęciem!
Jeśli posiadasz czas, ochotę i wystarczająco dużo informacji, by rozwinąć artykuł, pomóż projektowi Wiki i rozbuduj go! Smoki będą ci bardzo wdzięczne!

Ciekawostki

  • Jest ona podobna (względem charakteru) do wielu żeńskich postaci z innych opowiadań. Jest chytra, manipulacyjna, piękna, często flirtuje i kłamie (chociaż jedynym, kto zwykle daje się jej zmanipulować, jest Osesek).

Zobacz też

Bohaterowie z książek

Inne Wiki

Losowa wiki