FANDOM

Whip i Lash - smok, przedstawiciel gatunku Zębiróg Zamkogłowy, należący do Wiadra i Grubego, który pojawia się w Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Drużyna Astrid oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego skóra ma zielono-niebieską barwę z ciemniejszymi elementami, którymi są m.in szpikulce na szyi, grzbiecie i ogonie oraz niewielkie plamki na całym ciele. Posiada również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska oraz szyi.

Historia

Smok pojawia się w Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Drużyna Astrid, kiedy to Wiadro i Gruby oraz kilka innych osób bierze udział wraz ze swoimi smokami, w szkoleniu organizowanym w Smoczej Akademii przez Astrid.

Smok wraz ze swymi właścicielami bierze również udział w walce przeciw flocie Dagura, atakującej Koniec Świata. Po bitwie Astrid mianuje nowych rekrutów pełnoprawnymi Jeźdźcami.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Whip and Lash

Whip & Lash - NGB

Whip & Lash - NGB

Whip & Lash Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikalny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalne okazje
Główne siedlisko Lost at Sea
Czas poszukiwania jaja 2h
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa 3500
Opis z gry
Like its Riders, this Hideous Zippleback has its own way of doing things. Unfortunately, for Bucket & Mulch, this usually means upside down.
Tłumaczenie
Tak jak jego jeźdźcy, ten Zębiróg Zamkogłowy ma swój własny sposób na życie. Na nieszczęście dla Wiadra i Grubego, własny znaczy to najczęściej na opak.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier