Fandom

Batożnik

Przekierowano z Whip-Slash

1665stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Dragon icon.png Batożnik
Whip-Slash.png
Podstawowe informacje
Imię Batożnik
Gatunek Koszmar Ponocnik
Płeć samiec
Przyjaciele Czkawka
Wrogowie Łowcy Smoków
Status żyje
Wygląd
Oczy czerwony
Pozostałe informacje
Debiut Potrójny cios

Batożnik (ang. Whip-Slash) - smok, przedstawiciel gatunku Koszmar Ponocnik, pojawiający się tylko i wyłącznie w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Potrójny cios.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego łuski mają zieloną barwę z domieszką koloru jasno-żółtego, posiada również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska. Swoim ubarwieniem smok ten niezwykle przypomina Koszmara Ponocnika Niemego Svena, Hakopłona, Hakogniokła.

Charakterystyczną cechą tego zwierzęcia są bardzo licznie występujące na jego ciele blizny, zdobyte podczas wieloletnich walk na arenie Łowców Smoków oraz krwistoczerwone oczy.

Charakter

Zwierzę początkowo było bardzo agresywne w stosunku do ludzi i innych smoków, jednak bez większych problemów pozwoliło się oswoić Czkawce. Po wytresowaniu, Batożnik okazał się być niezwykle wiernym i przyjaznym kompanem.

Historia

Batożnik wraz z kilkoma innymi smokami przebywa na arenie Łowcy Smoków, gdzie zmuszany jest do walk na śmierć i życie. Pewnego dnia na arenę trafiają również Czkawka i Szczerbatek. W czasie wspólnej niedoli, chłopakowi udaje się zaprzyjaźnić z Batożnikiem oraz pozostałymi, przebywającymi tam smokami.

Gdy dochodzi do decydującej walki pomiędzy Szczerbatkiem, a Potrójnym Ciosem o imieniu Tajniak, Czkawka postanawia pomóc swojemu przyjacielowi wraz ze wsparciem uwięzionych smoków, niestety wydostanie się z zamknięcia trwa o wiele dłużej niż chłopak przypuszczał, na szczęście w samą porę pozostali Jeźdźcy wkroczyli do akcji i pomogli smokom uwolnić się z areny, której krata została podniesiona i smoki mogły samodzielnie wylecieć.

Ciekawostki

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki