FANDOM

Walki smoków
TS 11
Walka Szczerbatka i Tajniaka
Informacje
Organizatorzy Łowcy Smoków
Lokalizacja Arena, baza Łowców
Cel Walki między smokami
Rozrywka dla Łowców

Walki smoków to rozrywka, jaką stworzyli Łowcy Smoków. Organizowana jest na arenie w bliżej nieokreślonej bazie Łowców. Pojawia się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata.

Przebieg

Walki smoków polegają na walce między dwoma smokami. Łowcy dysponują ograniczoną pulą kilku smoków, które rywalizują między sobą. Przegrany smok ginie lub nie, lecz na pewno jest doprowadzony do stanu, w którym nie może już dalej walczyć. Następnego dnia zwycięzca zmierza się z kolejnym smokiem. Odbywa się najwyżej jedna walka w ciągu jednego dnia.

Wśród znanych smoków biorących udział w walkach znajdowały się:

Historia

Walki smoków pojawiają się w odcinku Potrójny cios  Walki odbywały się na arenie w jednej z baz Łowców Smoków. Głównym walczącym smokiem był Potrójny Cios i to on wygrywał każdą walkę, dlatego po jakimś czasie walki stały się nudne i przewidywalne i cieszyły się coraz mniejszą popularnością. Dlatego Ryker wymógł jakiegoś równie walecznego smoka. W taki sposób na arenie znalazł się schwytany przez Łowców Szczerbatek, jednak podczas interwencji Czkawki i pozostałych Jeźdźców, nadszedł kres smoczych walk, ponieważ wszystkie smoki zostały uwolnione.

Inne Wiki

Losowa wiki