Fandom

Włamywaczki z Moczarów

1627stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Włamywaczki z Moczarów (ang. Bog-Burglars) — jeden z klanów występujących w książkach Cressidy Cowell, składający się wyłącznie z kobiet-wikingów. Włamywaczki żyją w Archipelagu Barbarzyńskim pod wodzą Biuściastej Berty, matki Kamikazi. Klan jest w sojuszu z Kudłatymi Chuliganami.

Miejsce zamieszkania

Włamywaczki zamieszkują Moczary Włamywaczek - archipelag kilku wysepek, od których zaczerpnięta została nazwa ich klanu. Jednak bardzo dużo czasu kobiety z tego klanu spędzają na morskich podróżach oraz w towarzystwie Kudłatych Chuliganów na wyspie Głuplandii.

Historia

Chuligani i Włamywaczki często rywalizują ze sobą. W książce A Hero's Guide to Deadly Dragons mają konkurs na włamywanie, który wygrywają Włamywaczki. Natomiast w How to Ride a Dragon's Storm uczestniczą w zawodach pływania, które wygrywają Śledzik, Kamikazia i Czkawka.

Ponadto, w powieści How to Cheat a Dragon's Curse, Kudłaci Chuligani i Włamywaczki grają w grę na lodzie, podczas której zwycięstwo odnoszą Włamywaczki.

Sojusznicy i wrogowie

  • Kudłaci Chuligani - raz są ze sobą zwaśnieni, raz sprzymierzeni, jednak wszelkie konflikty wynikają z nieporozumień. Klany generalnie współpracują ze sobą, a ich więź została jeszcze bardziej zacieśniona dzięki Kamikazi i Czkawce.
  • Wygnańcy - ten klan jest zwaśniony absolutnie ze wszystkimi innymi, z tej racji z Włamywaczkami również.

Znani członkowie plemienia

  • Biuściasta Berta (wódz)
  • Kamikazia (córka Biuściastej Berty; Dziedziczka Plemienia Włamywaczek)
  • Sporta
  • Tajfun (ang. Typhoon)
  • Harriettahorse
  • Wooburger (ang. Beefburger)

Ciekawostki

  • Klan Włamywaczek, jak sama nazwa wskazuje, słynie z niezwykłych umiejętności włamywania się.
  • Większość Włamywaczek jest duża i krzepka, jak Kudłaci Chuligani, z wyjątkiem Kamikazi. Podobnie jest z Czkawką w jego plemieniu.

Inne Wiki

Losowa wiki