FANDOM

Artykuł
Humans ico Viggo
Humans hero viggo P2
Podstawowe informacje
Imię Viggo
Przezwiska Potwór (Śledzik)
Przebiegły handlarz (on sam)
Płeć mężczyzna
Klan Łowcy Smoków
Status nie żyje
Wygląd
Oczy brązowe
Włosy brązowe
Broń miecz
Rodzina
Rodzeństwo Ryker
Inni Lars II (kuzyn)
Pozostałe informacje
Głos ANG Alfred Molina
Dubbing PL Adam Bauman
Debiut Szpony i topory (część 1)

Viggo Czarciousty (ang. Viggo Grimborn) - jeden z głównych antagonistów pojawiających się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. Jest on przywódcą Smoczych Łowców, który za wszelką cenę chce wejść w posiadanie Smoczego Oka. Mężczyzna jest również młodszym bratem Rykera.

Wygląd

Jest on mężczyzną średniej budowy ciała, o ciemnobrązowych włosach oraz oczach w tym samym kolorze. Na twarzy mężczyzny znajduje się charakterystyczny, bujny zarost. Na jego szyi można zauważyć trzy długie i wąskie blizny. Ubrany jest w brązową koszulkę, na ramiona założone ma metalowe naramienniki pokryte kilkoma kolcami. Posiada również ochraniacze na przedramionach, których krawędzie wykończone są metalową obwódką.

Charakter

Posiada bardzo dużą wiedzę o smokach i w przeciwieństwie do swojego brata, Rykera, który chciałby tylko bić i zabijać wszystko, co się wokół niego znajduje, Viggo jest bardzo inteligentny, a także niezwykle sprytny. Mężczyzna jest strategiem i taktykiem, a także wynalazcą. Lubi łamigłówki i gry strategiczne.

Ciekawostki

  • Jest podobny z wyglądu do Alfreda Moliny, aktora podkładającego mu głos.
    • Aktor grał również czarny charakter w filmie Uczeń czarnoksiężnika. Do tej postaci może nawiązywać postać Viggo.
    • Tytułowego ucznia grał z kolei Jay Baruchel, który podkłada głos Czkawce.
  • Miecz Viggo przypomina wyglądem Herugrim, miecz Théodena, króla Rohanu z "Władcy Pierścieni".
  • Jego imię oznacza wojnę albo bitwę.

Inne Wiki

Losowa wiki