Fandom

Urwisko Dzikich Smoków

1530stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

WDC.png

Urwisko Dzikich Smoków w grze

Urwisko Dzikich Smoków (ang. Wild Dragon Cliff) — jedna z lokalizacji na wyspie Berk/Głuplandii. Pojawia się w książkach Cressidy Cowell oraz w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies.

W książkach

Urwisko Dzikich Smoków pojawia się w książce Jak wytresować sobie smoka. Na szczycie stromego urwiska żyją smoki, które są oswajane przez młodych rekrutów Kudłatych Chuliganów, pod wodzą Pyskacza Gbura.

Żeby przejść Smoczą Inicjację, młody wiking musi wspiąć się na szczyt urwiska, wejść do znajdującej się na szczycie jaskini Smoczego Żłobka i tam złapać swojego smoka.

W grze DreamWorks Dragons: Wild Skies

Urwisko Dzikich Smoków pojawia się także w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies. Jest to bardzo zalesiony obszar, na którym znajduje się wiele skał. Olbrzymie jezioro znajduje się w dolnej części obszaru, razem z dużą wyspą. Do tego zbiornika wodnego wpada ogromny wodospad. W zboczu jednej z gór jest pęknięcie, które prowadzi do domu Tajfumeranga.

W tym miejscu można wytresować Tajfumeranga oraz zdobyć pachnące kwiaty i ogniodrzew, by wyżywić swoje smoki.

Dostać się tutaj można każdym rodzajem smoka. Z tej lokacji można polecieć bezpośrednio do Mglistej Góry oraz Wyjących Lasów.

Wild Skies

Wild Skies

Stworzył Rory1345Stworzył Rory1345
Zobacz

W grze Rise of Berk

Eksploracja

Urwisko Dzikich Smoków
600px-Wild Dragon Cliff.png
Rob.png
Poziom Szczerbatka ?
Dostępność ?
Czas eksploracji 8 godziny
Smocze jaja 1 jajo Hackatoo

1 jajo Ostrykła
1 jajo Zaduśnego Zdecha

Zobacz też

Archipelag Barbarzyński

Archipelag Barbarzyński

Stworzyła Janinka11Stworzyła Janinka11
Zobacz

Inne Wiki

Losowa wiki