Fandom

Trzęśliwe Brzegi

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Trzęśliwe Brzegi (ang. Shevering Shores) - jedna z wysp Archipelagu pojawiająca się w serialu Jeźdźcy smoków, najprawdopodobniej w filmie Jak wytresować smoka 2 i w grze Rise of Berk. Na tej wyspie są organizowane spotkania wodzów wikingów w sprawach takich jak smoki czy pożywienie.

Położenie i wygląd

Niewiele wiadomo na temat położenia i wyglądu tej wyspy. Po wypowiedzi Stoicka z odcinka Smoczy kwiat wiadomo, że Trzęśliwe Brzegi były kiedyś jedną z ładniejszych wysp w Archipelagu, lecz obecnie "Trzęśliwe Brzegi na zawsze straciły swój czar".

Mieszkańcy

Wyspę jak każdą w Archipelagu zamieszkują smoki. Nie wiadomo czy na wyspie mieszka na stałe jakieś plemię.

Zwyczaje

O zwyczajach także niewiele wiadomo. Na wyspie są organizowane spotkania wodzów w sprawach takich jak smoki czy pożywienie. Po spotkaniu jest uczta, na której podawana jest głównie baranina (która według Stoicka jest niedosmażona).

Historia

Jeźdźcy smoków

W odcinku Smoczy kwiat Stoick kupuje od Johanna Kupczego miecz, który ma zawieźć na spotkanie wodzów w Trzęśliwych Brzegach. Mówi, że to dwa dni drogi z Berk smokiem i pięć dni drogi statkiem. Leci tam na Thornado. Gdy wraca wspomina niedosmażoną baraninę.

Jak wytresować smoka 2

Gdy Czkawka mówi ojcu o Drago Krawdoniu, wódz wspomina jak kiedyś był na zebraniu wodzów w sprawie smoków. Spotkanie odbywało się najprawdopodobniej w Trzęśliwych Brzegach w jakimś budynku lub twierdzy.

W grze Rise of Berk

Opis

Trzęśliwe Brzegi to jedna z lokalizacji w grze. Ponieważ nie możemy latać ze Szczerbatkiem, nie wiemy, jak wygląda ta wyspa.

Eksploracja

Trzęśliwe Brzegi
600px-Shivering Shores.png
Rob.png
Poziom Szczerbatka 34
Dostępność ?
Czas eksploracji 16 godzin
Smocze jaja 1 jajo Marazmora

1 jajo Zmiennoskrzydłego
1 jajo Śmiertnika Zębacza

Ciekawostki

  • Trzęśliwe Brzegi to jedyna lokalizacja, w której był tylko jeden Wandal i jeden wytresowany smok z Berk.
  • Sądząc po wypowiedzi Stoicka wyspa jest znacznie oddalona od Berk.
  • Według gry Rise of Berk na wyspie żyje (lub żyją) Marazmor(y).

Inne Wiki

Losowa wiki