Fandom

Trofeum Łamikościa

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dragon icon.png Trofeum Łamikościa
Scauldron Race to the Edge.png
Podstawowe informacje
Gatunek Wrzeniec
Wrogowie Śledzik
Status żyje
Lokalizacja Nieznana
Pozostałe informacje
Debiut Wiking, co się zowie

Trofeum Łamikościa (ang. Bonecrusher's Conquest; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - przedstawiciel gatunku Wrzeniec, pojawiający się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, a także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

W serialu smok ten nie wyróżnia się spośród innych przedstawicieli swojego gatunku, jednak według gry krawędzie skrzydeł oraz worek na dole paszczy ma niebieską barwę.

Historia

Na końcu świata

Smok pojawia się w odcinku Wiking, co się zowie. W okolicach wyspy Berk grasuje dziki i niebezpieczny Wrzeniec. Jeźdźcy smoków dostają za zadanie schwytanie i przeniesienie go w inne miejsce.

Podczas lotu nad oceanem Śledzik niespodziewanie dostaje alergii. Jego kichnięcie zwraca uwagę dzikiego smoka, do którego przyjaciele usiłowali się zakraść. Zamiast smoka, w sieć zostaje złapany Sączysmark. Po misji zakończonej niepowodzeniem jeźdźcy wracają do wioski.

Jakiś czas później Śledzik pod wpływem hipnozy, jest przekonany, iż jego imię brzmi Thor Kościochrup. Gdy leci wraz z Sączysmarkiem na grzbiecie Hakokła nad oceanem, na ich drodze staje Wrzeniec. Śledzik, w przypływie odwagi, skacze na smoka i zaczepia się o jego szyję. Zwierzę walczy z chłopakiem. Na ratunek Śledzikowi wkrótce przybywa Czkawka ze Szczerbatkiem, a potem także Sztukamięs. Odwraca ona uwagę Wrzeńca od Śledzika. Morski smok zaczyna ją gonić, a wówczas Śledzik odczuwa obawę o jej los i powraca do normalności. Dosiada swojej smoczycy i z pomocą pozostałych jeźdźców pokonują smoka, który zostaje schwytany w sieć i przeniesiony z dala od Berk.

W grach

Rise of Berk

Bonecrusher's Conquest

BonecrushersConquestTransparentBackground.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ limitowany
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko Dark Harbor
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png 2 800
Opis z gry
Taming this wild Scauldron is a dangerous and difficult task, even for the likes of Thor Bonecrusher!
Tłumaczenie
Poskromienie tego dzikiego Wrzeńca jest niebezpiecznym i trudnym wyzwaniem, nawet dla kogoś takiego jak Thor Łamikość!

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki