Fandom

Triple Stryke

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze95 Udostępnij

Artykuł
Klasa uderzeniowa box.png Triple Stryke
Triple stryke.png
Informacje podstawowe
Klasa Klasa uderzeniowa
Typ ognia oślepiający płomień
Tresura tak
Sposób tresury darowanie życia, okazanie zaufania
Wygląd
Barwa brązowo-fioletowa z żółtymi elementami
Główne cechy trzy ogony z kolcami jadowymi
przednia para łap zakończona szczypcami
Dragons silo TRIPLESTRYKE2.png
Statystyki
Stats icon attack.png Atak 15
Stats icon speed.png Szybkość 20
Stats icon armor.png Obrona 18
Stats icon fire.png Moc ognia 14
Stats icon shot.png Liczba splunięć 6
Stats icon venom.png Trucizna 30
Stats icon jaw.png Zacisk szczęk 6
Stats icon stealth.png Spryt 18

Triple Stryke (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka, przedstawiciel klasy uderzeniowej, pojawiający się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Stryke Out oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Swoimi umiejętnościami bojowymi przewyższa wiele gatunków i niemalże dorównuje Nocnej Furii.

Wygląd

Zwierzę swoim kształtem ciała odrobinę przypomina Nocnego Koszmara a swoim wyglądem skorpiona.

Jest on średniej wielkości smokiem z dosyć dużymi skrzydłami. Posiada dwie pary łap, z czego przednie są znacznie większe i masywniejsze od tylnych i dodatkowo zakończone są szczypcami. Kolejną charakterystyczną cechą tego gatunku są trzy ogony, w tym każdy z nich jest wyposażony w kolec jadowy.

Łuski zwierzęcia mają ciemno-brązową barwę z żółtymi elementami. Tęczówki oczu smoka są intensywnie czerwone, z wąską, żółtą obwódką wokół pionowych, czarnych źrenic.

Zachowanie i tresura

Smok jest waleczny i agresywny, szczególnie zmuszany do walki bądź trzymany w niewoli. Jednak dziki bądź wdzięczny ludziom smok jest potulny, przyjazny, a wręcz ma poczucie humoru. Lubi towarzystwo ludzi.

Nieznana jest metoda tresury smoka. Jeśli okaże się mu litość podczas walki, którą przegrywa, smok ufa swojemu wybawcy. Okazuje też poczucie humoru.

Moce i umiejętności

Ogień

Triple Stryke zieje intensywnym strumieniem ognia, który oślepia napastników.

Kolce jadowe

Gatunek ten jest jadowity, w każdym z jego kolców jadowych znajduje się inny rodzaj jadu. W pierwszym znajduje się jad paraliżujący ukłutą ofiarę, w drugim zaś jest odpowiadający za dezorientację wroga za pomocą halucynacji oraz trzeci powoduje uczucie "palenia się" krwi przeciwnika zadając jednocześnie niewyobrażalny ból napastnikowi.

Inne umiejętności

Dodatkową umiejętnością zwierzęcia jest możliwość splątywania ze sobą i rozplątywania swoich trzech ogonów. Splątany ogon staje się śmiercionośną bronią.

Siedlisko

W naturalnym środowisku smoki zamieszkują wyspę Tyr Island. Nie są znane inne miejsca występowanie tego gatunku.

Słabości

  • Smok ten jest niezwykle próżny i bardzo pewny siebie, co może okazać się jego słabym punktem.

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

W przeciwieństwie do innych smoczych jaj, to jest tak wydłużone i wąskie, że zdawałoby się, że nie mogłoby utrzymać pozycji w pionie. Skorupa jest gładka, bez żadnych łusek, wzorów. Jedynie kolor u spodu i górze jajka jest o wiele jaśniejsze od reszty, w niektórych miejscach zaś występują sporadycznie nieostre wypustki.

Pisklę

W tym przypadku pisklę Triple Stryke'a jest dość wiernie odwzorowaną "kopią" dorosłego smoka. Jedynie charakterystyczne "uszy" nie są tak okazałe, jak w przypadku rodzica oraz ilość kolców jadowych jest mniejsza - młody smok posiada tylko jeden.

Tytan

Tytaniczny Triple Stryke wydaje się mieć niejako "odwrócony" zestaw barw. Posiada o wiele jaśniejsze ciało o brunatnym, pomarańczowym oraz kremowym odcieniu. Gdzieniegdzie można dopatrzeć się również barwy złota, chociażby na kolach jadowych i przednich łapach.

Pojawienie się

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smok pojawia się w odcinku Stryke Out. Jeden z nich został zniewolony przez Łowców Smoków i zmuszony do walk przeciwko innym smokom. Jest niepokonany do czasu, gdy staje do walki z Nocną Furią. Gdy Szczerbatek ma zamiar zadać ostateczny cios, okazuje litość smokowi i pomaga mu się uwolnić. 

W grach

Rise of Berk

Triple Stryke

Triple Stryke - FB.png

Triple Stryke Titan - FB.png

Triple Stryke Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ rzadki
Poziom Szczerbatka 112
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Triple Stryke Island
Czas poszukiwania jaja 1 dzień i 8 h
Czas wyklucia 5 d
Cena RoB-runa.png 3 750
Opis z gry
This giant Sharp Class Dragon's three tails can slash through its enemies or snake around its prey. When confronted by one, the best thing to do is to turn tail and run!
Tłumaczenie
Trzy ogony tego olbrzyma klasy ostrej są w stanie ciąć wrogów i owijać się wokół ofiary niczym wąż. Podczas spotkania jednego najlepszą rzeczą do zrobienia są uniki i ucieczka!

Znani przedstawiciele gatunku

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy smok z aż trzema końcówkami ogonów, dodatkowo jadowitymi.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki