Fandom

Topór Stoicka (Na końcu świata)

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Topór Stoicka.png

Topór trzymany przez Pyskacza.

Topór Stoicka - broń należąca do Stoicka Ważkiego.

Wygląd

Topór ten ma długą, drewnianą rękojeść, na dole zakończoną metalową blaszką. Tuż przy ostrzach, przedmiot jest obwinięty cienkim, czerwonym sznurkiem. Metalowe ostrza po obu stronach pokryte są nielicznymi zdobieniami.

Zastosowanie

Broni tej używało się przede wszystkim do ataku, a także obrony. Umożliwia ona zadawanie wrogom mocnych i głębokich ciosów.

Historia

Topór pojawia się w odcinku Wiking, co się zowie. Gdzie zahipnotyzowany Śledzik zamierza ujarzmić niebezpiecznego, dzikiego Wrzeńca grasującego w okolicach Berk. Aby tego dokonać chłopak postanawia dobrać sobie odpowiednią do tego celu broń, a pomaga mu przy tym Sączysmark. By wybrać przedmiot, udają się do kuźni Pyskacza, mimo ogromnego zasobu broni Śledzik akceptuje jedynie topór należący do Stoicka Ważkiego.

Później w Twierdzy Śledzik demonstruje wszystkim swoją siłę i umiejętności, opowiadając wymyślone historie na temat swoich bohaterskich dokonań. Po chwili pojawia się wściekły Stoick, który żąda zwrotu topora. Czkawka uspokaja ojca, wyjaśniając całą sytuację i obiecując odzyskać broń.

Później przedmiot zostaje użyty do ataku na dzikiego Wrzeńca, w skutek czego ostatecznie trafia na dno oceanu.

Inne Wiki

Losowa wiki