Fandom

Topór Heathery

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Topór Heathery.png
Topór Heathery
(nazwa nieoficjalna) to unikalna broń wykonana i używana przez Heatherę. Pojawia się po raz pierwszy w odcinkach Na końcu świata, Kto pod kim dołki kopie część pierwsza i część druga. Później pojawia się zawsze, noszony przez Heatherę.

Budowa

W odróżnieniu od innych toporów, jest to broń o dwóch ostrzach umiejscowionych po dwóch stronach drzewca. Dodatkowo, drzewce jest wyposażone w zawias pośrodku, dzięki czemu broń można składać i rozkładać, czyniąc ją w zależności od potrzeb krótką jednoostrzową bronią lub długą dwuostrzową.

Zrzut ekranu (34).png

Astrid podaje przyjaciółce topór złożony.

Drzewce broni są wzmocnione stalą - właściwie tylko niewielki odcinek, przeznaczony na uchwyty, ma widoczną część drewnianą, owiniętą rzemieniami. Pozostałe części są okute.

Ostrza broni nie są jednolite - każde składa się z 3 fragmentów różnej wielkości przynitowanych do stalowej płyty. Możliwe, że ich płaszczyzny nie są prostopadłe, lecz lekko nachylone do siebie - tak że złożony topór ma tylko jedną krawędź ostrza.

Użycie

Heathera skonstruowała tę broń i używa jej do walki. Walczy tym toporem zarówno wręcz jak i rzuca nim z wielką precyzją. Dzięki swojej konstrukcji - różnicy między poziomami płaszczyzn obu ostrzy i ich nachyleniu - tor lotu rzuconego topora nie jest prosty, lecz leci on po łuku, czasem nawet o znacznym odchyleniu - co upodabnia tę broń do bumerangu. Przy odpowiedniej rotacji topór może mieć nawet tor lotu zbliżony do litery S.

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki