FANDOM

Artykuł
Thunderpede (brak polskiego tłumaczenia) - nowy gatunek smoka, pojawiający się w grze Rise of Berk oraz School of Dragons, przedstawiciel klasy kamiennej.

Wygląd

Smok ten wygląda jak połączenie Gronkiela z Hackatoo. Ma dość dużą głowę, posiadającą mały róg między nozdrzami oraz na brodzie, jak i nieco słabo widoczny i niekompletny przodozgryz. Cały łeb osadzony jest raczej na niedługiej, lecz masywnej szyi.

Charakterystyczną cechą Thunderpede jest jedna para dużych, kretopodobnych łap oraz trzy pary mniejszych kończyń, które pozwalają mu na ruch po lądzie. Smok, podobnie jak Gronkiel, posiada śmiesznie małe skrzydła w stosunku do ciała, jednakże o dziwo potrafią udźwignąć smoka. Ogon jest średniej długości, masywny lecz giętki.

Moce i umiejętności

Ogień

Smok ten strzela, podobnie jak w przypadku niemal każdego smoka z klasy kamiennej, półpłynną lawą, jak i kulami tejże lawy, która, po zderzeniu z celem (w szczególności z drewnianymi konstrukcjami) sieje niezwykle duże zniszczenie.

Siła

Thunderpede ma podobne umiejętności co Gronkiel. Jest bardzo silny i potrafi udźwignąć duże ciężary. Zawdzięcza to niezwykle masywnymi przednimi łapami, które są też zapewne chwytne, jak i samej anatomii i budowie.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

Jajo Thunderpede ma idealnie okrągły kształt. Ma barwę skóry smoka, czyli brązową, i przypomina kamień z sączącą się od spodu lawą. W tym miejscu skorupa jest popękana. Kolor jaja zapewne jest taki sam lub zbliżony, jaki ma smok, który się z niego wykluje

Pisklę

Mały Thunderpede zasadniczo nie różni się dużo od dorosłego smoka. Jest jedynie mniejsze i oczywiście mniej masywne, co z kolei przekłada się na wielkość zwykle dużych przednich łap. Pisklę nie posiada też żadnych zębów, a i pary tylnych łap są nieco nieproporcjonalne do ciała smoka.

Tytan

Tytaniczny gad różni się prawie jedynie barwą. Jest ona piaskowo-pomarańczowa z ciemniejszymi miejscami w postaci pręgów na grzbiecie. Smokowi przybywa również rogów na głowie oraz też ogonie i swoiste płytki na piersi, z kolei zęby stają się niezwykle długie.

Znane Thunderpede

W grach

Rise of Berk

School of Dragons

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki