Fandom

Thunderclaw

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze26 Share

Artykuł
Klasa tropicieli box.png Thunderclaw
Płetowgrzbiet 01.png
Informacje podstawowe
Klasa klasa tropicieli
Typ ognia jasnozielone płomienie
Tresura tak
Wygląd
Barwa różnorodna, ozdobiona prążkami
Główne cechy masywne ciało, zgrubienia na pysku, grzebień na grzbiecie
Rozpiętość skrzydeł 4,2 metra
Długość ciała 6 metrów
Waga 573 kg
Statystyki
Stats icon attack.png Atak 14
Stats icon speed.png Szybkość 16
Stats icon armor.png Obrona 16
Stats icon fire.png Moc ognia 12
Stats icon shot.png Liczba splunięć 6
Stats icon venom.png Trucizna 0
Stats icon jaw.png Zacisk szczęk 10
Stats icon stealth.png Spryt 6

Thunderclaw (brak polskiego tłumaczenia) - przedstawiciel klasy tropicieli, gatunek smoka pojawiający się po raz pierwszy w filmie Jak wytresować smoka 2.

Jego nazwa została ujawniona w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk po walentynkowej aktualizacji w lutym 2015 r.

Wygląd

Gatunek ten ma masywne ciało, skóra zaś może mieć różnorodne kolorystyki. Skrzydła są średniej wielkości w stosunku do reszty ciała i ozdobione prążkami. Gatunek ten charakteryzuje obecność przypominającej wachlarz płetwy na grzbiecie, a także masywny łeb o grubych, twardych wyrostkach, masywne ciało i bardzo gruba skóra. U smoków tych z pyska często wystaje czubek języka.

Zachowanie i tresura

Są to smoki stadne. Gromadzą się w duże grupy, w których łatwiej jest im atakować oraz bronić się. Nie wiadomo dokładnie, jak wytresować Thunderclawa, wydaje się jednak smokiem dość spokojnym i przyjaznym, jeśli okaże mu się pokojowe nastawienie oraz szacunek. Zaś zmuszone do posłuszeństwa bezwzględnie słuchają wydawanych im rozkazów i walczą nawet przeciwko innym smokom.

Umiejętności

Ogień

Thunderclaw zieje zielonymi płomieniami, z możliwością strzelania pojedynczymi pociskami, a także potrafi zatrzymać ogień w paszczy, służąc za pochodnię.

Tropienie

Jako przedstawiciele klasy tropicieli, smoki potrafią wyczuwać inne stworzenia znajdujące się w pobliżu, a także z większych odległości. Za czujnik zapachów i smaków służy im język, który podobnie jak u węży, jest częściowo wysunięty z paszczy.

Umiejętności bojowe

Przedstawiciele tego gatunku są waleczne i posiadają umiejętności oraz elementy uzbrojenia niezbędne do walki z innymi smokami. Dzięki twardemu pancerzowi i wytrzymałości bojowej większość z tych walk wygrywają.

Jajo

Jajo Thunderclaw.png
Jajo Thunderclawa pojawia się wyłącznie w grze Rise of Berk

Ma nieregularny kształt oraz fakturę smoczych łusek, zaś jej barwa jest jasnobrązowa, przepasana brązowymi paskami.

Siedlisko

Nieznane jest naturalne siedlisko tych smoków. Część z nich służyła w armii Drago Krwawdonia, zaś inni przedstawiciele żyły w bezpiecznym Smoczym Sanktuarium, po czym przeniosły się na Berk. Zgodnie z Mapą Czkawki, dzikie smoki żyją w części Archipelagu położonej na północny zachód od Berk.

Dieta

Na temat żywienia tego gatunku wiadomo tylko tyle, iż lubi on masło z jaczego mleka.

Słabości

  • Smok lubi jeść masło zrobione z jaczego mleka, jednak tak przywiera ono do skóry, że smokowi zajmuje dużo czasu, by zlizać je z siebie. 

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Pojawienie się

Jak wytresować smoka 2

Tumblr n5ixrgdjFQ1sok0tuo7 500.jpg

Rumpus kłania się Alfie

Kilka smoków było obecnych w Smoczym Sanktuarium, gdzie kłaniało się wielkiemu Oszołomostrachowi, wśród nich poznana i nazwana smoczyca o imieniu Rumpus.

Wielu przedstawicieli tego gatunku zostało wytresowanych i zmuszonych do posłuszeństwa przez Drago Krwawdonia. Uzbrojone smoki walczyły między innymi pod Smoczym Sanktuarium, a także później, podczas ostatecznej rozgrywki między Szczerbatkiem a Oszołomostrachem. Wtedy smoki z Armii Drago zwróciły się przeciwko niemu, wspierając Szczerbatka. Jeden z thunderclawów wcześniej należących do Armii trafił swego poprzedniego pana, odstrzeliwując mu sztuczną rękę. 

W grach

Rise of Berk

Thunderclaw

Thunderclaw.png

ThunderclawTitanRise.png

Jajo Thunderclaw.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ rzadki
Poziom Szczerbatka 80
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Overcast Island
Czas poszukiwania jaja 1 dzień
Czas wyklucia 5 dni
Cena RoB-runa.png 2 750
Opis z gry
Members of this Tracker Class breed form running, rumbling herds very easily. Talk about safety in numbers... unless you are in their way during a stampede.
Tłumaczenie
Przedstawiciele tego gatunku Klasy Tropicieli tworzą potężne, dudniące stada bardzo łatwo. W kupie raźniej... dopóki nie staniesz im na drodze podczas paniki.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki