Fandom

Thunder Run Racing

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze22 Udostępnij

Thunder run racing.jpg

Thunder Run Racing - jedna z minigier w grze School of Dragons, znajdująca się w miejscu Training Center. Można ścigać się z innymi użytkownikami i pobijać rekordy czasowe, latając po wyznaczonym torze na swoim smoku jak najszybciej się da. Brać udział mogą tylko tylko dorosłe smoki (smoki w wieku nastoletnim i młodym nie mogą, ponieważ nie umieją jeszcze tak dobrze latać).

Ogólny opis

Gra polega na pokonywaniu okrążeń wybranego przez siebie toru:

  • Wooly Canyon;
  • Fortune Falls;
  • Frozen Warriors;
  • Forbidding Ice;
  • Trench Dive;
  • Gronckle Run;
  • Snoggletog Raceway.

Żeby wziąć udział w wyzwaniu, smok musi mieć dość mocno wypełniony pasek energii i humoru, inaczej można zapłacić 20 Gems (diamentów) na to, żeby paski wypełnić albo złowić ryby i się pobawić z smokiem. Gra zaczyna się po krótkim odliczaniu 3, 2, 1... i kończy się po wykonaniu trzech okrążeń. 

Tryb Single player

W trybie Single Player można samemu poznawać tor, wyrabiać techniki jak najszybszego latania i pobijać swoje własne rekordy. Nagrodą za przejście tego trybu to zawsze 25 Dragon XP oraz 25 Gold (monet).

Tryb Multiplayer

Po uruchomieniu tego trybu, można zobaczyć nazwy użytkowników, z którymi będziemy się ścigać, prowadzić z nimi czat. Podczas gry gracz ściga się ze swoimi rywalami, może ziać ogniem, żeby ich spowolnić i stara się jako pierwszy (i w jak najkrótszym czasie) ukończyć wyścig. Na koniec gry zawsze pojawia się ranking najszybszych graczy ze wszystkich użytkowników School of Dragons.

Nagrody są różne, w zależności od zajętego miejsca:

  • 1 Miejsce: + 10 pucharów, 25 monet, 6 punktów UDT, 25 doświadczenia dla smoka
  • 3 Miejsce: + 2 puchary, 15 monet, 4 punktów UDT, 20 doświadczenia dla smoka
  • 4 Miejsce: - 1 puchary, 10 monet, 3 punktów UDT, 18 doświadczenia dla smoka
  • 5 Miejsce: - 2 pucharów, 5 monet, 2 punktów UDT, 15 doświadczenia dla smoka
  • 6 Miejsce, nie ukończono wyścigu: - 5 pucharów 

Dodatki

Smok SOD.png

Podczas wyścigu możemy zebrać "latające skrzynie", które mogą nam dać dodatkowe przedmioty takie jak:

  • Dym - Klikając na niego za naszym smokiem rozstawiony zostaje dym. Ten, kto w niego wleci, zostanie spowolniony.
  • Bomba - Klikając na nią za naszym smokiem zostaje zostawiona bomba. Jeśli się w nią wleci na chwile, lub do momentu zderzenia z jakąś przeszkodą, traci się panowanie nad smokiem.
  • Tarcza - Gdy się ją uruchomi wokół smoka powstaje ochrona. Gdy przeciwnik zbliży się do ochranianego gracza tarcza go spowalnia. Tarcza ochrania równie przed dymem i bombami.
  • Przyśpieszenie - Daje czasowe przyśpieszenie dla smoka.
  • Dodatki do kupienia - W grze są dwa miejsca na dodatki które zdobędziemy podczas wyścigu i dwa dla kupionych. Dodatki można zakupić za gemsy w sklepie.

Statystyki Smoka

Każdy smok ma swoje statystyki dotyczące: maksymalnej prędkości, przyśpieszenia, zwrotności góra i dół, zwrotności lewo i prawo. Wszystkie dostępne są w poszczególnych artykułach.

Ciekawostki

  • Grając na niektórych mapach można znaleźć skrót przelatując nad mapą lecz znalezienie miejsca jest trudne. Zwykle znajdują się one zaraz przy linii startu.
  • Wraz z nową aktualizacją na torach pojawiły się owce umieszczone na cokołach. Znajdują się w różnych częściach torów, zaś same owce są pomalowane w barwy podobne do tych co w Smoczych Wyścigach. Na chwilę obecną nie spełniają żadnej funkcji.
  • Używanie tarczy spowalnia i zatrzymuje smoka.

Błędy

  • Jeżeli wlecimy w budynek Thunder Run Racing w czasie szybowania w stroju do latania, w czasie wyścigu nasz smok będzie opadał jak nastolatek.

Galeria

Zobacz też

Miejsca w grze School of Dragons
School LabHatcheryPortStoreTaxiSchool CommonsŁowisko
Berk Great HallLoki's Maze of MayhemPortStoreFarma SvenaTaxiTunele SzeptozgonówŁowisko
Wilderness TaxiŁowisko
Training Grounds FarmFlight ClubFireball FrenzyThunder Run RacingPortŁowisko
The Lookout Green HouseFarmaTaxiŁowisko
Icestorm Island PortDom PleśniakaLodowa jaskiniaGniazdo Szybkich SzpicówŁowisko
Outpost Island KryjówkaTaxiPortSmoczy hangarŁowisko
Inne miejsca Cmentarzysko StatkówJaskinia łowców smokówMelodyjna WyspaMroczna GłębiaOceanPiekielny PrzesmykStacja SączysmarkaTytaniczna wyspaŻelazna WyspaWyspa LodowcówWyspa MudrakerówWyspa SzponiakówWyspa Zębirogów

Inne Wiki

Losowa wiki