FANDOM

Thunder run racing

Thunder Run Racing - jedna z minigier w grze School of Dragons, znajdująca się w miejscu Training Center. Można ścigać się z innymi użytkownikami i pobijać rekordy czasowe, latając po wyznaczonym torze na swoim smoku jak najszybciej się da. Brać udział mogą tylko tylko dorosłe smoki (smoki w wieku nastoletnim i młodym nie mogą, ponieważ nie umieją jeszcze tak dobrze latać).

Ogólny opis

Gra polega na pokonywaniu okrążeń wybranego przez siebie toru:

  • Wooly Canyon;
  • Fortune Falls;
  • Frozen Warriors;
  • Forbidding Ice;
  • Trench Dive;
  • Gronckle Run;
  • Snoggletog Raceway.

Żeby wziąć udział w wyzwaniu, smok musi mieć dość mocno wypełniony pasek energii i humoru, inaczej można zapłacić 20 Gems (diamentów) na to, żeby paski wypełnić albo złowić ryby i się pobawić z smokiem. Gra zaczyna się po krótkim odliczaniu 3, 2, 1... i kończy się po wykonaniu trzech okrążeń. 

Tryb Single player

W trybie Single Player można samemu poznawać tor, wyrabiać techniki jak najszybszego latania i pobijać swoje własne rekordy. Nagrodą za przejście tego trybu to zawsze 25 Dragon XP oraz 25 Gold (monet).

Tryb Multiplayer

Po uruchomieniu tego trybu, można zobaczyć nazwy użytkowników, z którymi będziemy się ścigać, prowadzić z nimi czat. Podczas gry gracz ściga się ze swoimi rywalami, może ziać ogniem, żeby ich spowolnić i stara się jako pierwszy (i w jak najkrótszym czasie) ukończyć wyścig. Na koniec gry zawsze pojawia się ranking najszybszych graczy ze wszystkich użytkowników School of Dragons.

Nagrody są różne, w zależności od zajętego miejsca:

  • 1 Miejsce: + 10 pucharów, 25 monet, 6 punktów UDT, 25 doświadczenia dla smoka
  • 3 Miejsce: + 2 puchary, 15 monet, 4 punktów UDT, 20 doświadczenia dla smoka
  • 4 Miejsce: - 1 puchary, 10 monet, 3 punktów UDT, 18 doświadczenia dla smoka
  • 5 Miejsce: - 2 pucharów, 5 monet, 2 punktów UDT, 15 doświadczenia dla smoka
  • 6 Miejsce, nie ukończono wyścigu: - 5 pucharów 

Dodatki

Smok SOD

Podczas wyścigu możemy zebrać "latające skrzynie", które mogą nam dać dodatkowe przedmioty takie jak:

  • Dym - Klikając na niego za naszym smokiem rozstawiony zostaje dym. Ten, kto w niego wleci, zostanie spowolniony.
  • Bomba - Klikając na nią za naszym smokiem zostaje zostawiona bomba. Jeśli się w nią wleci na chwile, lub do momentu zderzenia z jakąś przeszkodą, traci się panowanie nad smokiem.
  • Tarcza - Gdy się ją uruchomi wokół smoka powstaje ochrona. Gdy przeciwnik zbliży się do ochranianego gracza tarcza go spowalnia. Tarcza ochrania równie przed dymem i bombami.
  • Przyśpieszenie - Daje czasowe przyśpieszenie dla smoka.
  • Dodatki do kupienia - W grze są dwa miejsca na dodatki które zdobędziemy podczas wyścigu i dwa dla kupionych. Dodatki można zakupić za gemsy w sklepie.

Statystyki Smoka

Każdy smok ma swoje statystyki dotyczące: maksymalnej prędkości, przyśpieszenia, zwrotności góra i dół, zwrotności lewo i prawo. Wszystkie dostępne są w poszczególnych artykułach.

Ciekawostki

  • Grając na niektórych mapach można znaleźć skrót przelatując nad mapą lecz znalezienie miejsca jest trudne. Zwykle znajdują się one zaraz przy linii startu.
  • Wraz z nową aktualizacją na torach pojawiły się owce umieszczone na cokołach. Znajdują się w różnych częściach torów, zaś same owce są pomalowane w barwy podobne do tych co w Smoczych Wyścigach. Na chwilę obecną nie spełniają żadnej funkcji.
  • Używanie tarczy spowalnia i zatrzymuje smoka.

Błędy

  • Jeżeli wlecimy w budynek Thunder Run Racing w czasie szybowania w stroju do latania, w czasie wyścigu nasz smok będzie opadał jak nastolatek.

Galeria

Zobacz też