Fandom

Thump

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Dragon icon.png Thump
Rainclaw1.png
Podstawowe informacje
Imię Thump
Gatunek Kroplorwij
Płeć Samica
Treser Valka
Przyjaciele Valka
Status Żyje
Lokalizacja Smocze Sanktuarium
Pozostałe informacje
Debiut Jak wytresować smoka 2

Thump (brak polskiego tłumaczenia) - smoczyca z gatunku Kroplorwij, po raz pierwszy pojawiająca się w filmie Jak wytresować smoka 2, jednak nazwana dopiero w grze Rise of Berk

Wygląd

Smok ma ciemno zielone skrzydła z czerwonymi plamkami. Podbrzusze jest jasne. Charakterystyczną cechą tego osobnika jest poszarpane lewe skrzydło, przez które smok ma utrudnioną zdolność latania. Zostało ono uszkodzone przez jedną z pułapek Drago.

Charakter

Spokojna i przyjacielska, jest niezwykle przywiązana do Valki, swojej wybawczyni, której pozwoliła się wytresować i oswoić. Thump nieustannie okazuje jej swoją wdzięczność. Jest także spokojna wobec obcych ludzi i smoków, ponieważ nie okazuje niepokoju na widok Czkawki czy Szczerbatka.

Historia

Będąc jeszcze wolną i w pełni sprawną smoczycą, Thump została okaleczona przez wnyki, które ucięły jej kawałek skrzydła. Później została uratowana przez Valkę wraz z innymi okaleczonymi smokami, takimi jak Lump czy Koślawy Mruk.

Smoczyca pojawia się w drugiej części filmu, kiedy Czkawka trafia do Smoczego Sanktuarium. Tam Valka opowiada mu o pułapkach Drago Krwawdonia i uratowanych przez siebie smokach.

Później, podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium Oszołomostrach Drago zabija Alfę i przejmuje kontrolę nad smokami. Wśród nich znajduje się także Thump. Wraz z innymi smokami poleciał do wyspy Berk, gdzie początkowo utrzymywał się po stronie nowego Alfy, lecz później ocknął się z hipnozy i zaczął walczyć u boku Szczerbatka. Po walce Thump, razem z innymi ocalonymi przez Valkę oraz także zniewolonymi przez Drago smokami, osiada na stałe na Berk.

Relacje

Valka

Smoczyca przyjaźni się z jeźdźcem i bezgranicznie jej ufa. Kobieta przed laty uratowała ją z pułapek Drago i leczyła jej rany, co jeszcze bardziej wzmocniło ich przyjaźń. Według gry Rise of Berk, Thump regularnie przynosi Valce upolowane przez siebie robaki, co u gatunku Kroplorwijów jest oznaką ogromnej wdzięczności.

W grach

Rise of Berk

W mobilnej grze Thump jest jednym z legendarnych i unikalnych smoków, dostępnych do kupienia lub znalezienia tylko podczas specjalnych okazji. 

Thump

Rainclaw RoB.png

Rainclaw RoB.png

Thump's eeg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ unikatowy legendarny
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność specjalna okazja
Główne siedlisko zależy od promocji
Czas poszukiwania jaja zależy od promocji
Czas wyklucia 12 godzin
Cena RoB-runa.png 1 200
Opis z gry
This Raincutter had her wing sliced by a trapper's razor netting. She is forever grateful to Valka for rescuing her, often bringing her slimy worm and grub snacks as gifts!
Tłumaczenie
Ten Kroplorwij ma ucięte przez ostre wnyki łowców skrzydło. Jest dozgonnie wdzięczna Valce za ratunek i często przynosi jej oślizgłe robaki i pędrakowe przekąski jako podarunki!

Ciekawostki

  • Imię smoczycy pojawia się dopiero w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.
  • W grze tej skrzydło smoczycy jest zdrowe, podobnie jak w przypadku innych legendarnych, okaleczonych smoków.

Zobacz też:

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki