FANDOM

Thump (brak polskiego tłumaczenia) - smoczyca z gatunku Kroplorwij, po raz pierwszy pojawiająca się w filmie Jak wytresować smoka 2, jednak nazwana dopiero w grze Rise of Berk

Wygląd

Smok ma ciemno zielone skrzydła z czerwonymi plamkami. Podbrzusze jest jasne. Charakterystyczną cechą tego osobnika jest poszarpane lewe skrzydło, przez które smok ma utrudnioną zdolność latania. Zostało ono uszkodzone przez jedną z pułapek Drago.

Charakter

Spokojna i przyjacielska, jest niezwykle przywiązana do Valki, swojej wybawczyni, której pozwoliła się wytresować i oswoić. Thump nieustannie okazuje jej swoją wdzięczność. Jest także spokojna wobec obcych ludzi i smoków, ponieważ nie okazuje niepokoju na widok Czkawki czy Szczerbatka.

Historia

Będąc jeszcze wolną i w pełni sprawną smoczycą, Thump została okaleczona przez wnyki, które ucięły jej kawałek skrzydła. Później została uratowana przez Valkę wraz z innymi okaleczonymi smokami, takimi jak Lump czy Koślawy Mruk.

Smoczyca pojawia się w drugiej części filmu, kiedy Czkawka trafia do Smoczego Sanktuarium. Tam Valka opowiada mu o pułapkach Drago Krwawdonia i uratowanych przez siebie smokach.

Później, podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium Oszołomostrach Drago zabija Alfę i przejmuje kontrolę nad smokami. Wśród nich znajduje się także Thump. Wraz z innymi smokami poleciał do wyspy Berk, gdzie początkowo utrzymywał się po stronie nowego Alfy, lecz później ocknął się z hipnozy i zaczął walczyć u boku Szczerbatka. Po walce Thump, razem z innymi ocalonymi przez Valkę oraz także zniewolonymi przez Drago smokami, osiada na stałe na Berk.

Relacje

Valka

Smoczyca przyjaźni się z jeźdźcem i bezgranicznie jej ufa. Kobieta przed laty uratowała ją z pułapek Drago i leczyła jej rany, co jeszcze bardziej wzmocniło ich przyjaźń. Według gry Rise of Berk, Thump regularnie przynosi Valce upolowane przez siebie robaki, co u gatunku Kroplorwijów jest oznaką ogromnej wdzięczności.

W grach

Rise of Berk

W mobilnej grze Thump jest jednym z legendarnych i unikalnych smoków, dostępnych do kupienia lub znalezienia tylko podczas specjalnych okazji. 

Ciekawostki

  • Imię smoczycy pojawia się dopiero w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.
  • W grze tej skrzydło smoczycy jest zdrowe, podobnie jak w przypadku innych legendarnych, okaleczonych smoków.

Zobacz też:

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier