Fandom

Throk

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Throk
Throk.png
Podstawowe informacje
Imię Throk
Płeć mężczyzna
Smok Eruptodon (czczony)
Przyjaciele Mala
Przynależność Obrońcy Skrzydła
Status żyje
Lokalizacja Caldera Cay
Wygląd
Oczy brązowe
Włosy rude
Pozostałe informacje
Debiut Defenders of the Wing (część 1)

Throk - jeden z członków plemienia Obrońców Skrzydła. Jest zastępcą Mali. Debiutuje w odcinku Defenders of the Wing (część 1).

Wygląd

Throk jest średnio zbudowanym mężczyzną z rudymi włosami oraz brązowymi oczami. Nie posiada zarostu, same jego włosy są znikome. Odziany jest w lekką, skórzaną zbroję z przypomocowanymi do niej dwoma naramiennikami w kolorze czarno-czarym, gdzie pod jednym przebiega jeden z ciemnych, skórzanych pasów, który prawdopodobnie również go podtrzymuje. Posiada również karwasze w tej samej barwie osłaniające dużą część rąk.

Charakter

Mężczyzna jest bez wątpienia niezwykle oddany swojej przywódczyni i odpowiedzialny za swoje stanowisko jako jej zastępca. Podobnie jak reszta członków Obrońców Skrzydła czci smoki i nie chce, by stała im się jakakolwiek krzywda. W związku z tym jest też przeciwko Łowcom Smoków.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Swój debiut ma w odcinku Defenders of the Wing (część 1). Gdy Jeźdźcy trafiają na Caldera Cay zostają od razu pochwyceni przez Throka oraz kilku towarzyszącym im Obrońcom Skrzydła oraz zaprowadzeni przed oblicze Mali. Mężczyzna towarzyszy jej przy wstępnym przesłuchaniu.

Później jest również przy przysłuchaniu następnego dnia, gdzie Mala siedząc na swoim tronie zadaje pytania Jeźdźcom Smoków, próbując dowiedzieć się o nich jak najwięcej, a przede wszystkim czy nie należą do Łowców Smoków.

Ciekawostki

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki