FANDOM

Artykuł
Klasa uderzeniowa box Threadtail
Threadtail - FB
Informacje podstawowe
Klasa klasa uderzeniowa
Typ ognia zwykły ogień
Tresura tak
Sposób tresury nieznana
Wygląd
Główne cechy długo szyja
kryza z tyłu głowy
duże skrzydła
Statystyki

Threadtail (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2 oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok budową ciała niezwykle przypomina Thornridga. Głowa Threadtaila ma niemal taki sam kształt, jaki posiada Windstriker. Dodatkowo jest przyozdobiona z tyłu kryzą zakończoną okrągłymi wypustkami. Szyja jest smukła i długa, na której znajdują się kolce.

Tułów jest areodynamiczny, w tym aspekcie gad przypomina wyżej wymienione gatunki. Threadtail wyposażony jest w dwie pary kończyn, z czego przednia jest o wiele mniejsza od tylnej. Skrzydła zwierzęcia mają dość dużą powierzchnię, proporcjonalną do ciała smoka, zdolne tym samym utrzymać go w powietrzu. Ogon natomiast jest długi, wolny od wszelkiej narośli lub charakterystycznego zakończenia na jego końcu.

Threadtaile występują prawdopodobnie w wielu barwach, lecz te poznane to niebiesko-żółty z bladoczerwonymi elementami oraz fioletowo-różowy z domieszką granatu (w przypadku Mildew's Strain). Jako tytan smok posiada kremowo-pomarańczowe kolory.

Siedlisko i dieta

Przedstawicieli tego gatunku spotkać można w Smoczym Sanktuarium, nie wiadomo natomiast, gdzie żyją one w naturze. Według gry DreamWorks Dragons: Rise of Berk, Treadtaile występują na Szorstkich Piaskach oraz na Wyspie Potrójnych Ciosów.

Prawdopodobnie tak jak większość innych gatunków, smoki te żywią się rybami oraz innym mięsem zwierzęcym.

Moce i umiejętności

Ogień

Threadtail zieje zwykłym, smoczym ogniem. Został on pokazany między innymi w grach oraz w filmie Jak wytresować smoka 2.

Trucizna

Na podstawie opisu z gry wiadomo, iż osobniki z tego gatunku wydzielają przez swoją skórę truciznę, gdy poczują niebezpieczeństwo. Jednakże trucizna ta jest nie tylko niebezpieczna dla potencjalnych napastników, ale i dla samego smoka. Zwierzę jest na nią uczulone i w kontakcie z nią dopada je nieznośne swędzenie.

Słabości

  • Threadtail jest uczulony na swoją własną truciznę, która powoduje u niego swędzenie.

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

Jajo tego smoka nie ma tak idealnie owalnego kształtu, ponieważ na górze skorupy znajduje się charakterystyczna narośl. Poza tym, po bokach jaja występują typowe dla dorosłego smoka wypustki. Kolor przedmiotu jest taki sam jak pisklęcia, które się z niego wykluje.

Pisklę

Smok nie różni się za wiele od dorosłego osobnika, poza nieproporcjonalną głową, oczami oraz skrzydłami o nieco mniejszej rozpiętości.

Tytan

Jako tytan, Threadtail nie znacząco zmienia się pod względem wyglądu. Jego łuski przybierają kremowo-pomarańczowe z domieszką szarości odcienie, a wszelkie struktury na ciele, takie jak kolce czy szpony na zgięciach skrzydeł zostają nieco powiększone.

Pojawienie się

Jak wytresować smoka 2

Wielu przedstawicieli tego gatunku można zaobserwować w filmie. Pojawiają się one głównie w tle, w Smoczym Sanktuarium.

Prawdopodobnie, tak jak inne smoki z Sanktuarium, podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium Threadtaile biorą udział w walce, a po pokonaniu Oszołomostracha Drago przeprowadzają się na Berk.

W grach

Rise of Berk

Smok jest dostępny wyłącznie podczas specjalnych okazji. Jedna z nich miała miejsce od 29 maja do 1 czerwca 2015 roku.

Threadtail

Threadtail - FB

Threadtail Titan - FB

Threadtail Egg

Rob
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ pospolity
Poziom Szczerbatka 103
Dostępność zawsze
Główne siedlisko różne
Czas poszukiwania jaja różny
Czas wyklucia 5 dni
Cena RoB-runa 3,000
Opis z gry
Don't touch! This dragon can secrete a poison through its skin when it senses danger. The only problem is the Threadtail is allergic to it too! It spends most of the day trailing around in Dragonberry bushes to relieve the itching.
Tłumaczenie
Nie dotykaj! Ten smok może wydzielać truciznę poprzez swoją skórę, gdy wyczuwa niebezpieczeństwo. Jedynym problemem Threadtail'a jest to, że sam jest na nią uczulony! Spędza większość dnia pośród krzewów smoczej jagody, aby złagodzić swędzenie.

Ciekawostki

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Kamienna klasa EruptodonGrapple GrounderGroncicleGronkielHotburpleKrzykozgonMiażdżytłuk KafarOstrykiełSzeptozgonShovelhelmThunderpede
Klasa strachu Common RockstomperGruchotnikSnifflehunch • • Śmiertnik ZębaczThunderclawWindgnasher
Ostra klasa Diabelski DerwiszDrzewokosHackatooKroplorwijPrickleboggleShivertoothStingerStormcutterSzponiakSzybki SzpicThornridgeWindstrikerZbiczatrzasł
Tajemnicza klasa BawoleńForeverwingGnatochrupGobsuckerJaskiniowy RabuśMarazmorSidlarzSlithersongSweet DeathSword StealerŚmiercipieśńWilkoskrzydłyZaduśny ZdechZbrojoskrzydłyZębiróg ZamkogłowyZmiennoskrzydły
Inne SkrzydłocieńMały CieńNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki