Fandom

Threadtail

1525stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Share

Artykuł
Klasa uderzeniowa box.png Threadtail
Threadtail - FB.png
Informacje podstawowe
Klasa klasa uderzeniowa
Tresura tak
Sposób tresury nieznana
Wygląd
Główne cechy Długa szyja; wachlarz z tyłu głowy
Statystyki

Threadtail (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2 oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Jest przedstawicielem klasy uderzeniowej. Według gry DreamWorks Dragons: Rise of Berk, smok ten wydziela truciznę zabójczą dla innych smoków jak i siebie samego.

Wygląd

Smok budową ciała niezwykle przypomina Thornridga. Threadtail posiada twardy grzebień na głowie. Ma także dwie pary łap oraz oczy umieszczone blisko przodu pyska. Smok ten posiada jedną parę stosunkowo dużych skrzydeł. Przez całą długość grzbietu ciągną się nieduże kolce.

Siedlisko

Przedstawicieli tego gatunku spotkać można w Smoczym Sanktuarium, nie wiadomo natomiast, gdzie żyją one w naturze.

Dieta

Prawdopodobnie tak jak większość innych gatunków, smoki te żywią się rybami oraz innym mięsem zwierzęcym.

Słabości

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Pojawienie się

Jak wytresować smoka 2

Wielu przedstawicieli tego gatunku można zaobserwować w filmie. Pojawiają się one głównie w tle, w Smoczym Sanktuarium.

Prawdopodobnie, tak jak inne smoki z Sanktuarium, podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium Threadtaile biorą udział w walce, a po pokonaniu Oszołomostracha Drago przeprowadzają się na Berk.

W grach

Rise of Berk

Smok jest dostępny wyłącznie podczas specjalnych okazji. Jedna z nich miała miejsce od 29 maja do 1 czerwca 2015 roku.

Threadtail

Threadtail - FB.png

Threadtail Titan - FB.png

Threadtail Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ pospolity
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność ?
Główne siedlisko ?
Czas poszukiwania jaja ?
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png ?
Opis z gry
Don't touch! This dragon can secrete a poison through its skin when it senses danger. The only problem is the Threadtail is allergic to it too! It spends most of the day trailing around in Dragonberry bushes to relieve the itching.
Tłumaczenie
Nie dotykaj! Ten smok może wydzielać truciznę poprzez swoją skórę, gdy wyczuwa niebezpieczeństwo. Jedynym problemem Threadtail'a jest to, że sam jest na to uczulony! Spędza większość dnia pośród krzewów smoczej jagody obok spływów, aby złagodzić swędzenie.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki