Fandom

Thornshade

1531stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dragon icon.png Thornshade
Thornshade.png
Podstawowe informacje
Imię Thornshade
Gatunek Thornridge
Status Żyje
Pozostałe informacje
Debiut Rise of Berk

Thornshade (brak polskiego tłumaczenia) - smok, przedstawiciel gatunku Thornridge pojawiający się tylko i wyłącznie w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok budową ciała przypomina Koszmara Ponocnika, z twardym grzebieniem na głowie oraz trzema parami rogów. Jednak w przeciwieństwie do tego gatunku, ma dwie pary łap, a oczy są umieszczone bliżej przodu pyska. Smok ten posiada jedną parę dużych skrzydeł. Na czubku nosa ma mały, rozwidlający się róg skierowany w tył. Przez całą długość grzbietu ciągną się nieduże kolce.

Jest barwy brązowo-szarej z domieszką żółtego, niebieskiego, zielonego, różowego i fioletowego.

Charakter

Thornshade podobnie jak pozostałe smoki z tego gatunku, jest cichy i czuje się bardziej komfortowo, przebywając w cieniu, na uboczu, jednakże gdy tylko zajdzie taka potrzeba jest wstanie stanąć do walki, w obronie własnej lub też bliskich sobie osób, czy też smoków.

Jest on jednym ze smoków, które swego czasu zamieszkiwały Smocze Sanktuarium. Jest więc też bardzo posłuszny Alfie, a prócz tego z pewnością jest zaprzyjaźniony z Valką oraz Czkawką.

Thornshade

Thornshade.png

Thornshade Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ premium
Poziom Szczerbatka dowolny
Dostępność paczka z kartami
Główne siedlisko nie dotyczy
Czas poszukiwania jaja nie dotyczy
Czas wyklucia ?
Cena RoB-runa.png ?
Opis z gry
Though curious, this Thornridge likes to remain in the shadows. Valka has asked Hiccup to help this Dragon to break out of it's shell.
Tłumaczenie
Choć ciekawy, ten Thornridhe lubi pozostawać w cieniu. Valka zapytała Czkawkę, czy mógłby pomóc temu smokowi wyjść ze skorupki i przełamać nieśmiałość.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier

Inne Wiki

Losowa wiki