Fandom

The Art of How To Train Your Dragon

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Share

Art.jpg

Okładka ksiązki

The Art of How To Train Your Dragon - książka wydana 26 lutego 2010 roku wyłącznie w wersji anglojęzycznej. Napisana została przez Tracey Miller - Zarneke, autora również takich książek jak The Art of Kung Fu Panda oraz The Art and Making of Cloudy with a Chance of Meatballs. W książce znajduje się wiele koncepcji artystycznych autorstwa Nico Marlet.

Zawartość

Na 160 stronicach książki znajduje się ponad 350 grafik przedstawiających szkice koncepcyjne, wstępne rysunki, plany architektoniczne, akwarele, obrazy olejne oraz grafiki komputerowe. Przedstawiają cały proces przenoszenia świata smoków i Wikingów na współczesne kinowe ekrany.

Książka jest podzielona na trzy części:

  1. Smoki - znajdują się tam pełne opisy smoków, oraz rysunki przedstawiające je;
  2. Wikingowie - można znaleźć tam także postaci, które pierwotnie miały pojawić się w filmie, jednak nie były obecne. Tracy Miller - Zarneke zamieszcza wiele ciekawych informacji i komentarzy na temat poszczególnych postaci, w tym także wypowiedzi twórców.
  3. Otoczenie - obejmujące zarówno środowisko przyrodnicze, otoczenie wioski Berk, jak i budynki i inne dzieła rąk Wikingów.

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki