Fandom

Sword Stealer

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze40 Udostępnij

Artykuł
Tajemnicza klasa box.png Sword Stealer
MiecznyZłodziejz Rajs Ow Berg Wiki.png
Informacje podstawowe
Klasa tajemnicza klasa
Typ ognia lawa
Tresura tak
Wygląd
Barwa metaliczny
Główne cechy przebite miecze i strzały, lawa w pysku
Statystyki

Sword Stealer (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka pojawiający się tylko i wyłącznie w grze Rise of Berk, przedstawiciel tajemniczej klasy. Charakteryzuje go pancerz wykonany z metalu.

Wygląd

Sword Stealer jest niezwykle dziwnym smokiem. Bardzo przypomina Gnatochrupa, lecz jego pancerz nie jest wykonany z kości, a z metalu. Smok kradnie metalowe przedmioty i buduje z nich pancerz, czym przypomina z kolei Zaduśnego Zdecha. Jego ciało w niektórych miejscach jest przebite mieczami i włóczniami.

Ma długą i chudą szyję. Wzdłuż grzbietu ciągną się ostre szpikulce. Sword Stealer ma podłużny pysk wyposażony w ostre zęby i róg na nosie.

Szare skrzydła są stosunkowo duże i pozwalają na swobodny lot. Na końcach skrzydeł zamiast pazurów posiada groty strzał. Smok ma również parę długich i silnych nóg, służących do poruszania się po lądzie. 

Moce i umiejętności

Smok potrafi miotać mieczami.

Ogień

Ogniem Sword Stealera jest lawa, podobnie jak w przypadku większości przedstawicieli klasy kamiennej, z którą jednak ten gatunek nie ma nic wspólnego.

Słabości

Symbol.png Osobny artykuł: Słabości smoków

Etapy rozwoju

  • Jajo
  • Pisklę
  • Dorosły osobnik
  • Tytan

Jajo

Jajo smoka zostało przedstawione jedynie w grze Rise of Berk. Ma ono okrągły kształt, jego skorupa ma czarną barwę i posiada wypustki. W jaju wycięty jest kształt przypominający sześcioramienną gwiazdę, z którego wyłania się pomarańczowe światło.

Pisklę

Młody Sword Stealer znacząco różni się od dorosłego, głównie pod względem wyglądu. Pisklę jest pozbawione jakiegokolwiek pancerza, możliwe też, że tak właśnie wygląda dorosły smok właśnie bez pancerza. Trudno stwierdzić z czego wykonana jest skóra - wygląda jakby była stworzona z płynnej lawy.

Tytan

Tytaniczny Sword Stealer różni się barwą. Jego pancerz wygląda na bardziej "wykwintny", nie metalowy, a wręcz złoty. W kilku miejscach na ciele, między innymi na końcach skrzydeł, charakterystycznym punkcie na piersi smoka oraz w paszczy znajduje się świecący kolor błękitny.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Sword Stealer

MiecznyZłodziejz Rajs Ow Berg Wiki.png

1111111111111SwordStelaer.png

Sword Stealer Egg.png

Rob.png
Niektóre dane mogą zmieniać się wraz z aktualizacjami gry
Typ rzadki
Poziom Szczerbatka 75
Dostępność zawsze
Główne siedlisko Perilous Paradise
Czas poszukiwania jaja 22 godziny
Czas wyklucia 5 dni
Cena RoB-runa.png 2 650
Opis z gry
Sword Stealers have a magnetic personality... literally! Vikings that get too close find their swords and shields stuck to the Sword Stealer's hide!
Tłumaczenie
Sword Stealery mają magnetyczną osobowość... Dosłownie! Wikingowie, nie zbliżajcie się, bo wasze miecze i tarcze przykleją się na do skóry Sword Stealer'a!

Ciekawostki

  • Jego skóra lub pancerz osłaniający ciało wykonany jest z metalu. Jest to pierwszy smok, który stosuje tego typu środek obrony (drugim jest Zbrojoskrzydły).
  • Możliwe, że jest podgatunkiem Gnatochrupa lub Zbrojoskrzydłego.
  • Jeśli przyjrzymy się dobrze scenie odblokowania Krzykozgona w Rise of Berk, to przy początkowej scenie z owcą w lewym górnym rogu możemy ujrzeć Sword Stealera.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Inne GobsuckerStingerNiezidentyfikowane gatunki smoków
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki

Inne Wiki

Losowa wiki