Fandom

Swędzipacha

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Udostępnij

Screen HTTYD2.png
Swędzipacha (ang. Itchy Armpit) — nowa lokalizacja odkryta przez Czkawkę i Szczerbatka w filmie Jak wytresować smoka 2.

Lokalizacja

Swędzipacha położona jest w dalekiej odległości na południowy wschód od wyspy Berk. Dalej od niej znajduje się już tylko fort Drago.

Wygląd

Swędzipacha to spory obszar lądu wchodzący w skład Archipelagu. Charakterystyczny krajobraz stanowią lasy z pomarańczowymi koronami drzew, między którymi znajduje się gęsta mgła. Prawdopodobnie była to jesień, a na ogół drzewa są normalne. Jest tam sporo klifów i wzniesień, a wokół niej znajdują się kamienne kolumny wystające z wody. Na horyzoncie widać wysokie góry.

Na południowy wschód od Swędzipachy znajduje się zniszczony przez Oszołomostracha Valki fort Ereta i jego ludzi, cały skuty lodem. Można go dostrzec z klifu, na którym siedział Czkawka.

Historia

Swędzipacha.jpg

Czkawka i Szczerbatek wymyślający nazwę do nowo odkrytego miejsca

Jak wytresować smoka 2

Swędzipacha zostaje odkryta przez Czkawkę i Szczerbatka, gdy trafiają oni tu po wypadku podczas wspólnego latania. Chłopak dodaje informacje o nowo odkrytej wyspie do swojej mapy. Później zastanawia się, jak nazwać oglądany przez siebie krajobraz, a kiedy w odpowiedzi Szczerbatek odchyla głowę i chowa ją pod swoją pachę, Czkawka postanawia nazwać miejsce Swędzipachą. Później Astrid przylatuje na Swędzipachę, szukając Czkawki. To tu chłopak mówi jej, że Stoick chce mianować go nowym wodzem. Podczas ich rozmowy Czkawka zauważa dym wydostający się z odległych gór. Para udaje się w tamtą stronę, odkrywając zniszczony fort.

W grach

Rise of Berk

Itchy Armpit
Itchy Armpit.png
Rob.png
Poziom Szczerbatka 64
Dostępność zawsze
Czas eksploracji 19 godzin
Smocze jaja Shivertooth
Thunderpede
Sliquifier

Ciekawostki

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki