Fandom

Super Star Kartz

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Super Star Kartz
Super Star Kartz Coverart.png
Informacje
Typ wyścigi
Wydawca Activision
Data wydania 15 listopada 2011 (Ameryka)
18 listopada 2011 (Europa)
Platformy Wii, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo DS, Nintendo 3DS
Język angielski

Super Star Kartz - wyścigowa gra wideo, stanowiąca połączenie wielu animacji studia DreamWorks: Shrek, Madagaskar, Potwory kontra Obcy oraz Jak wytresować smoka. Gra została wydana jedynie w języku angielskim na platformy Wii, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo DS oraz Nintendo 3DS.

Opis

Znane postaci z filmów animowanych wytwórni DreamWorks zasiadają za kierownicami gokartów, by walczyć o zwycięstwo w nowej produkcji studia Activision. Uproszczony, czysto zręcznościowy model jazdy, wraz z charakterystycznymi dla tego typu gier licznymi power-upami, przy pomocy których poprawimy swoje osiągi lub skutecznie uprzykrzymy życie rywalom. Do wyboru otrzymujemy szeroki wachlarz postaci ze sztandarowych produkcji studia DreamWorks, takich jak Sherk, Madagaskar, Jak wytrenować smoka? czy Potwory kontra obcy – łącznie aż 14 postaci. W roli komentatora, wprost z dżungli Madagaskaru – król Julian. Ścigamy się na przeniesionych wprost z ekranów kin lokacjach, bądź nawiązujących do klimatu filmów, przystosowanymi do realiów fantazyjnego torów wyścigowego. Rozgrywka opiera się na rywalizacji w różnych trybach gry, takich jak wyścig z czasem (Time Trial), standardowy Circuit, czy też likwidacja przeciwników w trybie Battle. Do zwycięstwa prowadzą nas liczne skoki, podniebne akrobacje, przyspieszacze, bonusy i wyimaginowane bronie – wszystko po to, by osiągnąć metę, bądź pozostać jedynym na arenie zmagań. Oprócz trybu dla pojedynczego gracza, jest możliwość podjęcia rywalizacji ze znajomymi w trybie multiplayer, do 4 osób równocześnie.

źródło

Bohaterowie

Bohaterowie wyścigów:

  • Shrek: Shrek, Osioł, Fiona, książę Shrek
  • Madagaskar: Alex, Marty, Skipper, kapitan Skipper, ceremonialny Alex
  • Jak wytresować smoka: Czkawka, Szczerbatek
  • Potwory kontra Obcy: B.O.B.

Bohaterowie kibicujący:

Tory

  • Wind Cup
    • Shrek's Swamp
    • Madagascar
    • Dragon Island
  • Cloud Cup
    • Far Far Away
    • Central Park Zoo
    • Gallaxhar's Ship
  • Sun Cup
    • Africa
    • Island of Berk
    • Dragon's Keep
  • Moon Cup
    • Shrek's Swamp Night
    • Island of Berk Night
    • Africa Night

Zobacz też

Inne Wiki

Losowa wiki