Fandom

Stylowa walka mieczem

1534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Stylowa walka mieczem (ang. Swordfighting with Style; nieoficjalne polskie tłumaczenie) - fikcyjna książka napisana przez Bystrzaka, pojawiająca się w cyklu powieściowym Cressidy Cowell.

Wygląd

Okładka książki jest dość ładnie ozdobiona. Brzeg książki jest jasny, natomiast reszta okładki ciemna. Tytuł jest wpisany pionowo, na lewym marginesie przedniej okładki, zaś z tyłu znajduje się jej opis oraz recenzje. Rogi są zdobione prawdopodobnie metalowymi zabezpieczeniami. Na przedniej okładce znajduje się rysunek dwóch skrzyżowanych ze sobą mieczy.

Książka należy do księgozbioru Biblioteki Publicznej Zakutych Pał.

Treść

Książka składa się głównie z ilustracji przedstawiających pozycje podczas walki mieczem oraz krótkie opisy, będące komentarzami do poszczególnych manewrów i pozycji.

Historia

Reprodukcja książki pojawia się tylko raz w powieści A Hero's Guide to Deadly Dragons. Kiedy Czkawka, Śledzik oraz Kamikazia włamują się do Biblioteki Publicznej Zakutych Pał, znajdują i otwierają tę księgę, by dowiedzieć się czegoś o walce mieczem. Niedługo potem atakuje ich Szkaradny Bibliotekarz, mistrz walki na miecze, z którym muszą się zmierzyć, by ujść cało z życiem.

Inne Wiki

Losowa wiki