FANDOM

Storehouse Island (brak polskiego tłumaczenia) - jedna z wysp należących do Archipelagu. Znajduje się na niej spichlerz Sączyślina.

Lokalizacja i wygląd

Wyspa położona jest w zachodniej części Archipelagu. Sąsiaduje z Lęgowiskiem

Wyspa ma nieregularny kształt i jest w większości porośnięta trawą i drzewami. Przecinają ją kręte strumienie. Na wyspie znajduje się tylko jeden budynek, mianowicie spichlerz zbudowany tam przez Sączyślina Jorgensona

Mieszkańcy

Wyspa jest bezludna; jedynie przez okres jednego miesiąca przebywał tam Sączyślin, który sądził, iż znalazł przyjemne odludzie. Wyspę zamieszkują także smoki z gatunku Paszczogon - poznane zostały cztery osobniki, jednak możliwe, iż jest ich więcej. Zaciekle bronią swojego terytorium, w razie potrzeby podpalając lasy. 

Historia

Storehouse island 1

Spichlerz Sączyślina

Wyspa pojawia się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Wszystko zostaje w rodzinie. Sączyślin Jorgenson, w poszukiwaniu bezludnej wyspy, gdzie mógłby zbudować sobie magazyn na broń, trafił na tę wyspę i postanowił się na niej osiedlić. Postawił spichlerz i zwieńczył go literą "S", oznaczającą "spichlerz" (a jednocześnie nawiązującą do imienia Sączyślin). Nie wiedział jednak, że na wyspie żyją dzikie smoki. Pewnego dnia odnalazły go i od tej pory usiłowały wypędzić go z wyspy. Nierozstrzygnięta walka między mężczyzną, a smokami trwała miesiąc, póki na pomoc nie przybyli Stoick Ważki, Czkawka oraz Sączysmark. Po wyczerpującej walce z Paszczogonami, Sączyślin postanowił się poddać i wrócił na Berk, porzucając wybudowany przez siebie spichlerz.

Zobacz też