Fandom

Statek Ereta

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Artykuł
Statek ereta.png

W grze Rise of Berk

Statek Ereta (ang. Eret's Boat) — statek należący do sługi Drago, Ereta, pierwszy raz pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2, a także występujący w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Budowa

Łódź nie przypomina typowych statków budowanych przez wikingów. Jego zasadniczą różnicą jest kształt kadłuba, który nie jest profilowany na kształt smoka. Ma niskie drewniane relingi, wznoszące się w przedniej części statku i znów opadające na dziobie. Od niego odchodzą dwa wygięte w łuk maszty, na których zawieszone są dwa trójkątne żagle, granatowe w żółte wzory. Relingi wznoszą się także ku rufie statku, która zakończona jest wysokim koszem. Pokład łodzi jest drewniany, a w jego przedniej części znajduje się zakratowany właz pod pokład. Dwa maszty służą dla równowagi całego okrętu.

Historia

Jak wytresować smoka 2

StatekErata.png

Statek Ereta w filmie Jak wytresować smoka 2

Łódź tylko raz pojawia się w filmie. Płynie nią Eret wraz z podlegającymi mu łowcami smoków, poszukując stworzeń do armii Drago. W pewnej chwili na pokładzie statku ląduje Czkawka oraz Astrid na swoich smokach, chcąc przekonać wojowników do ich przyjacielskiej natury. Na ratunek jeźdźcom przybywają ich przyjaciele ze Stoickiem Ważkim na czele. Wódz rozkazuje wszystkim młodym wikingom powrócić na Berk, a jedynie Czkawka leci dalej na poszukiwania Drago.

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Statek Ereta jest także jednym z obiektów do odblokowania w mobilnej grze Rise of Berk. Można kupić go za 465 run lub wybudować, mając co najmniej 55 wikingów w wiosce. Posiadanie statku umożliwia przeprowadzanie misji związanych z Eretem.

Inne Wiki

Losowa wiki