Fandom

Statek Drago

1533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Zwiastun 2 10.jpg

Statek Drago Krwawdonia

Statek Drago - wielki statek należący do Drago Krwawdonia, pojawiający się jedynie w filmie Jak wytresować smoka 2. Był on jednym z wielu podobnych łodzi, wchodzących w skład ogromnej floty mężczyzny.

Budowa

Statek ten jest wielki. Większość konstrukcji jest wykonana z drewna, jednak wiele elementów oraz wyposażenie są zrobione z metalu. Trudno zobaczyć tam kamienne narzędzia.

Statek, razem z resztą floty jest ciągnięty przez przykutego do łańcuchów Oszołomostracha, ukrytego pod wodą, dzięki czemu do poruszania nie potrzebuje wioślarzy ani innego napędu. Przy dziobie, z wody wyłaniają się łańcuchy. Drago, uderzając w nie swoją laską, porozumiewa się z wielkim smokiem, na przykład wydaje mu komendę, by płynął szybciej.

Zastosowanie

Statek stanowi jednocześnie środek transportu, broń oraz schronisko (więzienie). Znajduje się na nim mnóstwo rozmaitych katapult oraz pułapek, dzięki czemu może służyć zarówno jako miejsce przechowywania smoków, jak i miejsce polowania na nie. Prócz tych stworzeń, statek może pomieścić bardzo wielu ludzi.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Po raz pierwszy widzimy statek, gdy Eret doprowadza do niego jeźdźców, gdzie zostają złapani. Tam Drago dowiaduje się, że jest więcej jeźdźców, zamieszkujących całą wyspę Berk. Po tej informacji nakazuje przerwać przygotowania i szykować się do ataku na Smocze Sanktuarium. Jego ludzie mają również utopić schwytanych wikingów, w tym Ereta, lecz ci uwalniają siebie oraz smoki, więzione w pułapkach na statku.

Statek pojawia się ponownie podczas bitwy o Smocze Sanktuarium. Ludzie Drago znoszą ze statku wszelkie pułapki na smoki i atakują smoki Valki. Po pewnym czasie wyłania się Oszołomostrach Valki, a po nim Oszołomostrach Drago, który niszczy Kilka statków, unoszących się na wodzie. Po całej bitwie, gdy Drago ze swoją smoczą armią lecą na Berk, statek jest zatopiony i nie pojawia się już w filmie.

Galeria

Inne Wiki

Losowa wiki